Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
DDet skal jegJobbe i dag kengu?
God morgen alle sammen![]()
God morgen begge toGod morgen
På jobb med hode som føles ut som det er fyllt med isoporHallofri i dag ! Og dagen går til vindus vask og vask av badet
hva gjør dere ?
Skal liksom være supeteffektiv.På jobb med hode som føles ut som det er fyllt med isopor![]()
Håper hun blir bedre raskt!Skal liksom være supeteffektiv.
Kjenner på om jeg er kvalm, og tenker på lille jenta mi hele tiden
Når begynner du? Sent ferdig i kveld?Lite effektiv dag her, snart jobb!
AwwPå jobb med hode som føles ut som det er fyllt med isopor![]()
Hun virker å være i fin form, beholder mat ifølge faren.Håper hun blir bedre raskt!
Burde være supereffektiv jeg og. Mye å gjøre. Men hodet vil ikke henge med
Jeg gikk ned under forrige svangerskap. Fikk aldri kjeft for det.Uansett når jeg besøker helsepersonell får jeg "kjeft" for vekten min. Når jeg ikke er gravid er den for høy, og når jeg er gravid for at jeg ikke legger på meg nok.
De blir aldri fornøyde
Kjeft som i "kjeft", spiser du nok mat, er du sikker på at du får i deg det du trenger, du burde legge mer på deg og utallige lignende kommentarer etterhverandre. Er bare lei.Jeg gikk ned under forrige svangerskap. Fikk aldri kjeft for det.
Aldri fornøyde neiUansett når jeg besøker helsepersonell får jeg "kjeft" for vekten min. Når jeg ikke er gravid er den for høy, og når jeg er gravid for at jeg ikke legger på meg nok.
De blir aldri fornøyde
Godt å høre!Hun virker å være i fin form, beholder mat ifølge faren.
VeldigGodt å høre!![]()