Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her tvinges ingen til å smake! Sånn er det med den saken
Jeg har adri vært streng på det, det fikk mannen forbud mot også.Vil ikke at han skal bli som meg.Vi var veldig strenge på at de måtte smake i begynnelsen, men nå gjør de det siden de er blitt nysgjerrige på hvordan det smaker.
Og ikke minst, et er helt greit å ikke like
Hva mener du med "bli som meg"?Jeg har adri vært streng på det, det fikk mannen forbud mot også.Vil ikke at han skal bli som meg.
Vi har aldri vært veldig strenge, bare oppfordret, og nysgjerrige har de blitt (han da, hun er ikke helt det) likevel.Vi var veldig strenge på at de måtte smake i begynnelsen, men nå gjør de det siden de er blitt nysgjerrige på hvordan det smaker.
Og ikke minst, et er helt greit å ikke like
Kresen og ha store probleme rmed mat.Hva mener du med "bli som meg"?
Altså vi gjør ting på vår måte, og dere på deres måte, og etter min mening er det greit..
Hadde vi ikke vært litt strenge hadde gutten ikke spist annet enn pasta med smør.Vi har aldri vært veldig strenge, bare oppfordret, og nysgjerrige har de blitt (han da, hun er ikke helt det) likevel.
Hun er rett og slett ikke veldig glad i middag for tiden, men det er snakk om at hun avviser mat hun likte før, så altså ikke at hun ikke har smakt
Slik å forstå.Kresen og ha store probleme rmed mat.
Jeg har da ikke sagt noe om det, sagt at hos oss gjøres det ikke sånn
Ah sånn ja:O)Slik å forstå.
Mente ikke å si at du hadde sagt noe, ville bare si at jeg ikke mente deres måte er gal selv om vi gjøre det på en annen måte
Var motsatt vei
Det har hverken dem (eller jeg) noe med, det er deres barn.Ah sånn ja:O)
Har bare kranglet mye med endel i familien om det... Derfor litt lei.
Hadde de bare sett det selv.Det har hverken dem (eller jeg) noe med, det er deres barn.
Dere hvet hva som fungerer for dere
Så gå og legg deg da..Sliten i hodet etter å ha vært oppe alt for lenge i gårbaah
Sliten i hodet etter å ha vært oppe alt for lenge i gårbaah
Vil jo gjerne sove i natt daSå gå og legg deg da..
Veldig dårlig på å bare sove littTa en velfortjent høneblund![]()
Er det begynt nå? Ser sinnasnekkern viHåndball EM her![]()