Felles skravle 2015

Merker henne, men sparker ikke like hardt som for noen uker siden. Er det plass(mangel) som gjør det eller bør jeg bli bekymret?

Da satser jeg på alt er greit:)

Er så uvannt - hun har jo vært såååå aktiv!
Kjenne at vesla mi og er veldig opp og ned i aktivitetsnivået, blir litt bekymra når eg ikkje kjenne så mykje, men eg har heldigvis time i mårra så då kan eg forhøre meg litt om ka som er normalt og når eg bør være på vakt:)

Kjenne at vesla mi og er veldig opp og ned i aktivitetsnivået, blir litt bekymra når eg ikkje kjenne så mykje, men eg har heldigvis time i mårra så då kan eg forhøre meg litt om ka som er normalt og når eg bør være på vakt:)
Skal til jm på onsdag jeg, så kommer til å spørre om det samme:)

Vi har mat søndag i dag :)
Det vil si, jeg leger noe rart til middag som barna ikke har smakt før og utfordrer smaksløkene deres.
Jeg syns det er viktig at de lærer å smake på mye forskjellig type mat.
I dag, blåskjell

Spennende å høre hvordan det blir motatt:)
For en god ide :)

Det var en diskusjon om mat i barnehager i media for en liten stund siden.
I en av barnehagene som ble diskutert har de egen kokk, høy mat penger og serverer ting som man til vanlig kaller "voksen-mat".
Er er egentlig ingen god grunn til å lage barnevennlig mat til barn over 1 år, og vestlig kulturer er vel også mer eller mindre de eneste som gjør det.

Jeg ønsker å snu på det og har mat-søndager innimellom hvor det serveres mat som har litt anderledes smak og jeg veldig ofte kaller "voksen-mat".

Det var en diskusjon om mat i barnehager i media for en liten stund siden.
I en av barnehagene som ble diskutert har de egen kokk, høy mat penger og serverer ting som man til vanlig kaller "voksen-mat".
Er er egentlig ingen god grunn til å lage barnevennlig mat til barn over 1 år, og vestlig kulturer er vel også mer eller mindre de eneste som gjør det.

Jeg ønsker å snu på det og har mat-søndager innimellom hvor det serveres mat som har litt anderledes smak og jeg veldig ofte kaller "voksen-mat".
Så flott :-) vil gjerne adoptere den tankemåten ;-) synes det er viktig at barn smaker!

Back
Topp