Bruker ikke være det her,men i dag var det deilig.Søndager er generelt sett en sløv dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker ikke være det her,men i dag var det deilig.Søndager er generelt sett en sløv dag![]()
Deilig, og deilig..Bruker ikke være det her,men i dag var det deilig.
Gjør ikke jeg, men så går det i ett elllers da, så en helg hvor det ikke var for mange planer var deiligDeilig, og deilig..
Jeg kjeder meg![]()
Tror det er litt tidlig for plassmangel, og du behøver ikke å bli bekymret.Merker henne, men sparker ikke like hardt som for noen uker siden. Er det plass(mangel) som gjør det eller bør jeg bli bekymret?
Da satser jeg på alt er greitTror det er litt tidlig for plassmangel, og du behøver ikke å bli bekymret.
Så lenge du fortsatt kjenner bevegelse er det greit.
Er slik her også
Er du bekymret kan du jo bare ringe føden og spørre...Da satser jeg på alt er greit
Er så uvannt - hun har jo vært såååå aktiv!
Kjenne at vesla mi og er veldig opp og ned i aktivitetsnivået, blir litt bekymra når eg ikkje kjenne så mykje, men eg har heldigvis time i mårra så då kan eg forhøre meg litt om ka som er normalt og når eg bør være på vaktDa satser jeg på alt er greit
Er så uvannt - hun har jo vært såååå aktiv!
Kjenner liv, så lar væreEr du bekymret kan du jo bare ringe føden og spørre...
Skal til jm på onsdag jeg, så kommer til å spørre om det sammeKjenne at vesla mi og er veldig opp og ned i aktivitetsnivået, blir litt bekymra når eg ikkje kjenne så mykje, men eg har heldigvis time i mårra så då kan eg forhøre meg litt om ka som er normalt og når eg bør være på vakt![]()
Joda, helt okHatt en fin helg da damer?
Vært finJoda, helt okdu da?
Spennende å høre hvordan det blir motattVi har mat søndag i dag
Det vil si, jeg leger noe rart til middag som barna ikke har smakt før og utfordrer smaksløkene deres.
Jeg syns det er viktig at de lærer å smake på mye forskjellig type mat.
I dag, blåskjell
For en god ideVi har mat søndag i dag
Det vil si, jeg leger noe rart til middag som barna ikke har smakt før og utfordrer smaksløkene deres.
Jeg syns det er viktig at de lærer å smake på mye forskjellig type mat.
I dag, blåskjell
Spennende å høre hvordan det blir motatt![]()
For en god ide![]()
Så flottDet var en diskusjon om mat i barnehager i media for en liten stund siden.
I en av barnehagene som ble diskutert har de egen kokk, høy mat penger og serverer ting som man til vanlig kaller "voksen-mat".
Er er egentlig ingen god grunn til å lage barnevennlig mat til barn over 1 år, og vestlig kulturer er vel også mer eller mindre de eneste som gjør det.
Jeg ønsker å snu på det og har mat-søndager innimellom hvor det serveres mat som har litt anderledes smak og jeg veldig ofte kaller "voksen-mat".
Poenget er også at dersom man ikke utfordrer smaksløkene til barna fra en tidlig alder vil de bli kresne.Så flottvil gjerne adoptere den tankemåten ;-) synes det er viktig at barn smaker!
Poenget er også at dersom man ikke utfordrer smaksløkene til barna fra en tidlig alder vil de bli kresne.
Vi begynte litt sent med gutten, men det begynner å hjelpe på nå.