Legen vil ikke gjøre noe når gyn gir det svaretDet er sant! Kanskje du kan ta det opp med legen og få hjelp.. hvis du trenger det... evnt gå til annen gyn..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen vil ikke gjøre noe når gyn gir det svaretDet er sant! Kanskje du kan ta det opp med legen og få hjelp.. hvis du trenger det... evnt gå til annen gyn..
:-( stå på!Legen vil ikke gjøre noe når gyn gir det svaret
Gir aldri opp:-( stå på!
BraGir aldri opp![]()
Sov godtNatta damer![]()
Ja, vi er en del med relativt grei nærhet til moaMangle fra møre og romsdal her nå da.. gøy![]()
Jeg bråvåknet av klokken nå, skulle ønske jeg kunne legge meg til å sove igjennGod morgen, forresten
Jeg ligger enda, men våknet før klokka. Ikke uventet, siden jeg la meg klokka 21.30
God morgenGoood morgonEr stått opp og er veldig trøytt i trynet!
![]()
Har du sovet godt da?God morgen, forresten
Jeg ligger enda, men våknet før klokka. Ikke uventet, siden jeg la meg klokka 21.30
Helg skal bli så bra det!God morgen ! Jobb til 12:30 så hjem å slappe av ! Klar for helg
God morgen.. trøtt... tror jeg må sove litt til!God morgen, forresten
Der skulle jeg gjerne gjort. Sov så godt! Ville ikke oppGod morgen.. trøtt... tror jeg må sove litt til!