Håper jeg snart har i magenIkke barn fra før jeg heller forresten.. kun en liten en i magen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg snart har i magenIkke barn fra før jeg heller forresten.. kun en liten en i magen![]()
Det håper jeg også! Vi prøvde i 2 år, så vet hvordan det er! Har du blitt utredet?Håper jeg snart har i magen![]()
Woop woop!Hehe.. kanskje det ;-) bv treff på skodje.. hehe
Kjedelig.. da blir man i alle fall ensom! Håper du finner noe!Akkurat nå er jeg arbeidsledig![]()
Bodd der du bor nå lenge da?Er innflytter jeg og![]()
Har du utdanning som noe?Akkurat nå er jeg arbeidsledig![]()
Hehe.. masse liv der!Woop woop!![]()
Neh, dårlig med detHehe.. masse liv der!![]()
Var hos gyn for noen uker siden. Fikk ingen undersøkelse eller hjelp da de mente at det var fordi jeg var overvektig, og de ville ikke gjøre noe før jeg hadde gått ned i vekt..Det håper jeg også! Vi prøvde i 2 år, så vet hvordan det er! Har du blitt utredet?
I know ;-)Neh, dårlig med det![]()
Håper jeg ogsåKjedelig.. da blir man i alle fall ensom! Håper du finner noe!
:-( Så kjipt!Var hos gyn for noen uker siden. Fikk ingen undersøkelse eller hjelp da de mente at det var fordi jeg var overvektig, og de ville ikke gjøre noe før jeg hadde gått ned i vekt..
Utdanning innenfor helseHar du utdanning som noe?![]()
Ja det var et slag i trynet følte jeg..:-( Så kjipt!
Ser den :-( Gjør det ikke så lett å motivere seg heller.. på en måte..Ja det var et slag i trynet følte jeg..
Føles vanskelig når man ikke får hjelp, men jeg må jo bare fortsette å kjempeSer den :-( Gjør det ikke så lett å motivere seg heller.. på en måte..
Det er sant! Kanskje du kan ta det opp med legen og få hjelp.. hvis du trenger det... evnt gå til annen gyn..Føles vanskelig når man ikke får hjelp, men jeg må jo bare fortsette å kjempe![]()