Det nå man jo haDet har vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det nå man jo haDet har vi
Klart man må detDet nå man jo ha![]()
Og prøv å få dem til å gjøre lekser samtidig...Åhh, så tiltak å gi ungene kveldsmat. De vil jo helst ikke legge seg. De må. Jeg er trøtt
Mirakler skjerPleier ikke jeg heller ha, men merkelig nok vant jeg denne mnd. Hadde jeg aldri trodd..
Det nå man jo ha![]()
Mååå ikke.. men noen steder er det vanligKlart man må det
Så lenge jeg er på topp 100 er jeg fornøyd, og det vil ikke være noe problem...
Satser på topp 100 så kan alt annet være bonus.. skravle fordi det er triveligJeg prøver å ikke sjekke så ofte. Blir nesten litt stressa av det![]()
Hadde ikke forundret meg om 10. plass kom opp mot 3.000 og det har jeg hverken tid eller ork tilSatser på topp 100 så kan alt annet være bonus.. skravle fordi det er trivelig![]()
Absolutt ikke jeg hellerHadde ikke forundret meg om 10. plass kom opp mot 3.000 og det har jeg hverken tid eller ork til
Jo det må jegMååå ikke.. men noen steder er det vanlig
Satser på topp 100 her ogsåSatser på topp 100 så kan alt annet være bonus.. skravle fordi det er trivelig![]()
Ikke jeg hellerHadde ikke forundret meg om 10. plass kom opp mot 3.000 og det har jeg hverken tid eller ork til
Du ja ;-) handler om tradisjoner.. vi har aldri hatt det.. men har det i romjula daJo det må jeg
Regner med at dere ikke prater om lista og topp 10..Du ja ;-) handler om tradisjoner.. vi har aldri hatt det.. men har det i romjula da![]()
Snakket om pinnekjøtt på julaften ;-)Regner med at dere ikke prater om lista og topp 10..
Aha..Snakket om pinnekjøtt på julaften ;-)
Ulike tradisjoner vettu ;-) begynte å snakke om hva vi spiste på nyttåraaftenAha..
Så og forstå....
Tror du?Det skal du klare![]()
Er ikke så glad i pinnekjøtt.Ulike tradisjoner vettu ;-) begynte å snakke om hva vi spiste på nyttåraaften
Oktober hadde 1 plassen over 6000Hadde ikke forundret meg om 10. plass kom opp mot 3.000 og det har jeg hverken tid eller ork til