Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du jajeg er med enda![]()
Ja, søvnløs natt vet dudu er no høyt oppe![]()
Det er jo mulig han ikke ønsker å vente til kvelden med å få vite selv, at jeg kan ringe ham med svaret, men ellers venter jeg.faktisk enig med deg her! selv om jeg hadde vært utålmodig hadde jeg ventet på han. det er faktisk noe som handler om han. trur nok det er greit at han skulle få bestemme dettte selv![]()
Men her har jeg tillatelse til å åpne hans post generelt, siden han ofte er vekke 4-6 uke i slengenDet er hans brev, og følgelig lovbrudd å åpne uten hans tillatese, reelt sett.
Jeg spør hva han vil om det er kommet, men respektere selvsagt hans valg. Det er hans brev
Enig med deg.Det er hans brev, og følgelig lovbrudd å åpne uten hans tillatese, reelt sett.
Jeg spør hva han vil om det er kommet, men respektere selvsagt hans valg. Det er hans brev
Så mange fine også..Det er klart! Så fine premier![]()
Tenkte du å prøve på topp 10... jeg gidder ikke. Tipper nr 1 kommer til å passere 6000 denne gangen også. Det har jeg ikke tid til. Dessuten var det så mye fine premier på topp 100 denne gangen også.Ja, søvnløs natt vet du![]()
Tenker at jeg ser det an utover måneden. Det å ligge på topp 10 er ikke akkurat min høyeste prioritet i desemberTenkte du å prøve på topp 10... jeg gidder ikke. Tipper nr 1 kommer til å passere 6000 denne gangen også. Det har jeg ikke tid til. Dessuten var det så mye fine premier på topp 100 denne gangen også.![]()
Ikke jeg heller. Får ta en liten juleferie tenker jegTenker at jeg ser det an utover måneden. Det å ligge på topp 10 er ikke akkurat min høyeste prioritet i desemberHører flere si at de stikker nok innom julaften også, men det gjør jeg ikke
![]()
Tatt det rolig de siste dagene så vet ikke om jeg er på topp 100, men planen var å være der på nyttårsaften. Så må vel kanskje inn i romjula å se hvordan det ligger ann. Og høre hvordan jula er til dere andreMye fint, men jeg klarer ikke topp 10. Jeg kan klare topp 10 frem til jul, men det faller jeg av, og da gidder jeg ikke nå.
Er ikke så dumt det. Nyte juletiden med familieIkke jeg heller. Får ta en liten juleferie tenker jeg![]()
Det er veldig kjekt. Må prøve å skravle meg opp i tiden før jul også kan jeg inn å sjekke om jeg må skravle noe i julen etterhvert.Er ikke så dumt det. Nyte juletiden med familie![]()
Tror man fint skal klare å holde seg på topp 100 daDet er veldig kjekt. Må prøve å skravle meg opp i tiden før jul også kan jeg inn å sjekke om jeg må skravle noe i julen etterhvert.![]()
Klarer jeg det så klarer jeg det, hvis ikke er det okMye fint, men jeg klarer ikke topp 10. Jeg kan klare topp 10 frem til jul, men det faller jeg av, og da gidder jeg ikke nå.
Ja det er ingen problemTror man fint skal klare å holde seg på topp 100 da![]()