Felles skravle 2015

faktisk enig med deg her! selv om jeg hadde vært utålmodig hadde jeg ventet på han. det er faktisk noe som handler om han. trur nok det er greit at han skulle få bestemme dettte selv :)
Det er jo mulig han ikke ønsker å vente til kvelden med å få vite selv, at jeg kan ringe ham med svaret, men ellers venter jeg.

Det blir bare å strikke masse på nisselue og skravle her...

Det er hans brev, og følgelig lovbrudd å åpne uten hans tillatese, reelt sett.

Jeg spør hva han vil om det er kommet, men respektere selvsagt hans valg. Det er hans brev
Men her har jeg tillatelse til å åpne hans post generelt, siden han ofte er vekke 4-6 uke i slengen

Det er hans brev, og følgelig lovbrudd å åpne uten hans tillatese, reelt sett.

Jeg spør hva han vil om det er kommet, men respektere selvsagt hans valg. Det er hans brev
Enig med deg.
Hadde det vært mine prøver og mannen hadde åpnet brevet uten min tillatelse hadde jeg blitt sur.
Har hva han sier, og eventuelt vent dersom han vil åpne det selv.

Skjønner det er spennende, men det er hans brev.

Masse lykke til

Mye fint, men jeg klarer ikke topp 10. Jeg kan klare topp 10 frem til jul, men det faller jeg av, og da gidder jeg ikke nå.

Tenkte du å prøve på topp 10... jeg gidder ikke. Tipper nr 1 kommer til å passere 6000 denne gangen også. Det har jeg ikke tid til. Dessuten var det så mye fine premier på topp 100 denne gangen også. :)
Tenker at jeg ser det an utover måneden. Det å ligge på topp 10 er ikke akkurat min høyeste prioritet i desember :) Hører flere si at de stikker nok innom julaften også, men det gjør jeg ikke :P

Mye fint, men jeg klarer ikke topp 10. Jeg kan klare topp 10 frem til jul, men det faller jeg av, og da gidder jeg ikke nå.
Tatt det rolig de siste dagene så vet ikke om jeg er på topp 100, men planen var å være der på nyttårsaften. Så må vel kanskje inn i romjula å se hvordan det ligger ann. Og høre hvordan jula er til dere andre :)

Det er veldig kjekt. Må prøve å skravle meg opp i tiden før jul også kan jeg inn å sjekke om jeg må skravle noe i julen etterhvert. :)
Tror man fint skal klare å holde seg på topp 100 da :)

Hva skjer i dag jenter ? :) har vært hos legen .. alt fint. Hun sa det virka som at babyen lå på tvers men hadde god plass enda :) bt mitt har jo vært åå 130 / 80 og rundt der... Nå var det 116/69 tenker om det kan være derfor jeg er svimmel for tiden. vett det ikke er lavt men helt normalt men tenkte siden det har sunket fra hvordan det pleier å være på meg ;) deilig å høre hjertelyden den var på 150
Glemte liksom alle graviditets plager mens jeg hørte på den ! Tok også blodprosent i dag :) gleder meg til neste gang , nå som det går mot siste etappe av graviditeten :D

Back
Topp