Felles skravle 2015

Mannen jobber jo lenge. Ikke hjem til middag. På en måte, vente til han er det og ungene i seng?

Eller åpne.

Får sende ham melding når jeg ser om det er kommet
Du får sende han ei melding. Tipper du får åpne det, for han er sikkert like spent.

Ja, jeg synes det.

Derfor nedtelling av arbeidsdagen.

Og videre til mannen kommer hjem om han vil jeg skal vente.
Kommer han senere hjem? Den konvolutten kommer til og brenne på bordet frem til han kommer hjem :p

Kommer han senere hjem? Den konvolutten kommer til og brenne på bordet frem til han kommer hjem :p
Han jobber lenge ja, muligens 20-22.... Vet ikke om han vil jeg skal åpne

Jeg hadde IKKE klart å vente på sambo om det var meg
Det er hans brev, og følgelig lovbrudd å åpne uten hans tillatese, reelt sett.

Jeg spør hva han vil om det er kommet, men respektere selvsagt hans valg. Det er hans brev

Det kommer jo ikke på fire-fem timer enda, vi får posten veldig sent, ca når jeg kommer hjem
Da misforsto jeg. Trodde du hadde brevet allerede, men ikke fikk lov å åpne før du så mannen i kveld :P

Da misforsto jeg. Trodde du hadde brevet allerede, men ikke fikk lov å åpne før du så mannen i kveld :P
Nei, det ble sendt tirsdag, men kom ikke inn går, så det bør komme i dag.
Og om det er der, sender jeg melding til min mann ord spør

Tre timer igjen av arbeidsdagen!

Nei, det ble sendt tirsdag, men kom ikke inn går, så det bør komme i dag.
Og om det er der, sender jeg melding til min mann ord spør
Aha :) Håper resultatet er bra!

Det er hans brev, og følgelig lovbrudd å åpne uten hans tillatese, reelt sett.

Jeg spør hva han vil om det er kommet, men respektere selvsagt hans valg. Det er hans brev

faktisk enig med deg her! selv om jeg hadde vært utålmodig hadde jeg ventet på han. det er faktisk noe som handler om han. trur nok det er greit at han skulle få bestemme dettte selv :)

Back
Topp