Du får sende han ei melding. Tipper du får åpne det, for han er sikkert like spent.Mannen jobber jo lenge. Ikke hjem til middag. På en måte, vente til han er det og ungene i seng?
Eller åpne.
Får sende ham melding når jeg ser om det er kommet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får sende han ei melding. Tipper du får åpne det, for han er sikkert like spent.Mannen jobber jo lenge. Ikke hjem til middag. På en måte, vente til han er det og ungene i seng?
Eller åpne.
Ja, jeg synes det.Oj, så utrolig spennende!![]()
Kommer han senere hjem? Den konvolutten kommer til og brenne på bordet frem til han kommer hjemJa, jeg synes det.
Derfor nedtelling av arbeidsdagen.
Og videre til mannen kommer hjem om han vil jeg skal vente.
Mannens sædprøvesvar, sendt fra gyn på tirsdag
God morgeni dag har eg endeleg sove godt og lenge natta igjennom! Herlig
![]()
Det er klart! Så fine premierHalloLenge siden jeg har tittet innom nå. Eller litt hvertfall
Er dere med på desember skravling ?
![]()
Så spennendeMannens sædprøvesvar, sendt fra gyn på tirsdag
Han jobber lenge ja, muligens 20-22.... Vet ikke om han vil jeg skal åpneKommer han senere hjem? Den konvolutten kommer til og brenne på bordet frem til han kommer hjem![]()
Jeg hadde IKKE klart å vente på sambo om det var megMannen jobber jo lenge. Ikke hjem til middag. På en måte, vente til han er det og ungene i seng?
Eller åpne.
Tror det blir en hard kamp om topp10Veldig fine premierhååpe!
![]()
Ikke jeg heller. Det brevet hadde vært åpnet for lenge sidenJeg hadde IKKE klart å vente på sambo om det var meg
Det er hans brev, og følgelig lovbrudd å åpne uten hans tillatese, reelt sett.Jeg hadde IKKE klart å vente på sambo om det var meg
Det kommer jo ikke på fire-fem timer enda, vi får posten veldig sent, ca når jeg kommer hjemIkke jeg heller. Det brevet hadde vært åpnet for lenge siden![]()
Da misforsto jeg. Trodde du hadde brevet allerede, men ikke fikk lov å åpne før du så mannen i kveldDet kommer jo ikke på fire-fem timer enda, vi får posten veldig sent, ca når jeg kommer hjem
Nei, det ble sendt tirsdag, men kom ikke inn går, så det bør komme i dag.Da misforsto jeg. Trodde du hadde brevet allerede, men ikke fikk lov å åpne før du så mannen i kveld![]()
AhaNei, det ble sendt tirsdag, men kom ikke inn går, så det bør komme i dag.
Og om det er der, sender jeg melding til min mann ord spør
Det blir det nokTror det blir en hard kamp om topp10![]()
Det er hans brev, og følgelig lovbrudd å åpne uten hans tillatese, reelt sett.
Jeg spør hva han vil om det er kommet, men respektere selvsagt hans valg. Det er hans brev