Så lenge det er god mat og alle har det kjekt så tenker jeg det er braFor meg som er avholds (dog ikke pga religion) er det helt fint sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge det er god mat og alle har det kjekt så tenker jeg det er braFor meg som er avholds (dog ikke pga religion) er det helt fint sånn
God mat blir det, og vi har det kjekt. Jeg gleder meg, jegSå lenge det er god mat og alle har det kjekt så tenker jeg det er braSkal på julebord neste helg med mannens jobb og gruer meg nesten litt. De blir alltid så dritings hele gjengen :/
Det er braGod mat blir det, og vi har det kjekt. Jeg gleder meg, jeg![]()
Jeg er ikke noe glad i tordenHer tordner det faktisk nå..
På lang avstand er det greit.Jeg er ikke noe glad i torden![]()
Det er bra![]()
Torden er kosligHer tordner det faktisk nå..
Kl 22 er det leggetid her og om jeg skal ha et håp om å klare jobb i morgenStatus er forresten: Logget av jobb. Første runde kake nesten ferdig stekt. Andre venter derved på tur om ikke så lenge. Håper å ha ferdig kake rundt kl 22... Da er det vel leggetid
Kl 22 er det leggetid her og om jeg skal ha et håp om å klare jobb i morgen
Kommet langt på luen da?Om noen lurer, nå strikker jeg altså mpnetoppenluer mens jeg venter på kaka
Whaaat? Synes du?Torden er koslig![]()
JaWhaaat? Synes du?![]()
Godt å høre du blir passet godt påForresten.. synes lege min var litt atypisk idag..
Legen: ja, og så må du vel ha en ny sykemelding. Hva tenker du angående arbeid?
Jeg: jeg vil fortsette å jobbe 50%
Legen: er du sikker? Du må ikke slite deg ut!
Skikkelig effektiv duOm noen lurer, nå strikker jeg altså mpnetoppenluer mens jeg venter på kaka
De henger som regel sammen, gjør de ikke?JaDet er jo bare lyd. Det er lynet som er skummelt
![]()
Kommet langt på luen da?![]()
Skikkelig effektiv du
Hvilken kake lager du da?