Felles skravle 2015

For meg som er avholds (dog ikke pga religion) er det helt fint sånn
Så lenge det er god mat og alle har det kjekt så tenker jeg det er bra :) Skal på julebord neste helg med mannens jobb og gruer meg nesten litt. De blir alltid så dritings hele gjengen :/

Så lenge det er god mat og alle har det kjekt så tenker jeg det er bra :) Skal på julebord neste helg med mannens jobb og gruer meg nesten litt. De blir alltid så dritings hele gjengen :/
God mat blir det, og vi har det kjekt. Jeg gleder meg, jeg :-)

Her tordner det faktisk nå..

Status er forresten: Logget av jobb. Første runde kake nesten ferdig stekt. Andre venter derved på tur om ikke så lenge. Håper å ha ferdig kake rundt kl 22... Da er det vel leggetid

Status er forresten: Logget av jobb. Første runde kake nesten ferdig stekt. Andre venter derved på tur om ikke så lenge. Håper å ha ferdig kake rundt kl 22... Da er det vel leggetid
Kl 22 er det leggetid her og om jeg skal ha et håp om å klare jobb i morgen

Kjenner dere begrepet strikkefisk forresten? (De av dere som strikker, da)

Kommet langt på luen da?:)

56 masker igjen på pinnen, jeg feller to hver 4. pinne (det er der fisken kommer inn i bildet) så det er noen pinner igjen, men det går jo fortere og fortere. Snart for få masker til den lille rundpinnen, da går jeg over til en lang og magic loop, jeg takler ikke å strikke med 5 små løse.

Jeg regner jeg utfra garnmengden sikkert ca halvveis med den første. Det var 80 masker på pinnen de første 20 cm, inkl brettekant.

Deretter skal jeg lage en blålue, det er mindre jobb med den, tror jeg.

Skikkelig effektiv du ;)

Hvilken kake lager du da?

crazy chocolate cake, - det søte liv.
Eller, denne varianten heter vel the ultimate chocolate cake, som er rund kake, stekt to stykker og lagt oppå hverandre med sjokoladekrem i midten samt rundt.

Back
Topp