Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får nå seBlir ikke slik hver daggreit å ha litt
![]()
Lykke tilDa sitter vi på legevakta å venter på legen nå
Uff da, hva har skjedd?Da sitter vi på legevakta å venter på legen nå
Takk. Håper de får det bortLykke til
Frøkena har fått noe på øye som sitter fastUff da, hva har skjedd?
Krysser fingrene or detTakk. Håper de får det bort
BraDa sitter vi på legevakta å venter på legen nå
Au, håper virkelig det går bra.Frøkena har fått noe på øye som sitter fast
Bra du ser det positive i detJeg har hatt en j*** dag.
Så mye kynnere at jeg har blitt skikkelig kvalm
Et bekken, og jeg rygg som har vært så ille at jeg har hatt problemer med å gå.
Smerten stikker i skambeinet og underlivet så jeg konstant føler jeg må tisse..
Men for første gang på veldig lenge så har jeg ikke vondt i hodet![]()
Hun fikk det i dag i bhg, men har ikke fått komme til legen før nå. Så vi får se hva legen sier når han blir ferdig med pasienten som er inneAu, håper virkelig det går bra.
Øyet er den store skrekken
Masse lykke til, og god bedring til frøkna
Er bare rygg og bekken som også har gått til h***Bra du ser det positive i det
Kynnere har jeg hatt masse av i dag jeg og. Har ikke vært plaget med sånn smerte før nå
Flink du erI kveld har jeg strikket til fingeren er sår, og enda er det lenge igjen.
Sånn går det når man bestemmer seg for å strikke månetoppenluer 1. Desember... Snart strikket er nøste av den første
Det gjør du rett i!Er bare rygg og bekken som også har gått til h***
Dersom det er like ille i morgen, tar jeg hjemmekontor
Mannen mener jeg kanskje bør begynne å vurdere en delvis sykemelding, men det har jeg ikke riktig lyst til enda.Det gjør du rett i!![]()
Jeg kjenner jeg ikke ble spesielt motivert til å stå på så hardt videre som jeg har gjort frem til nå hvertfall. SukkMannen mener jeg kanskje bør begynne å vurdere en delvis sykemelding, men det har jeg ikke riktig lyst til enda.
At du føler det på den måten har du min fulle forståelse forJeg kjenner jeg ikke ble spesielt motivert til å stå på så hardt videre som jeg har gjort frem til nå hvertfall. Sukk
Har villet så mye at sykemeldt har for meg vært uaktuelt. Men nå kjenner jeg at jeg gidder ikke slite meg ut for dem, så blir jeg mer sliten osv så skal jeg ikke stritte imot en sykemeld
Nå vet jeg bare ikke hvordan jeg tar det videre. Dagen har vært sååå dritt! Dårlig humør, lite arbeidslyst, baaaah! Ødela hele kvelden minAt du føler det på den måten har du min fulle forståelse for