Spent, redd og usikker...Blir spennende å høre hva gyn sier. Hadde nok skrevet mer i nov her også om det hadde vært flere her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent, redd og usikker...Blir spennende å høre hva gyn sier. Hadde nok skrevet mer i nov her også om det hadde vært flere her.
Det er forståelig. Skulle sikkert vært til gyn her også. Føler alt er på tur ut etter nr 1. redd alt nedentil har havarert og på tur ut av kroppenSpent, redd og usikker...
Ja, vi håper på detJeg satser på at accuweather har rett...
Er mannen sin test vi får svar på nå, vi vet at jeg ikke funker...Det er forståelig. Skulle sikkert vært til gyn her også. Føler alt er på tur ut etter nr 1. redd alt nedentil har havarert og på tur ut av kroppen
Gratulerer du vantDet er forståelig. Skulle sikkert vært til gyn her også. Føler alt er på tur ut etter nr 1. redd alt nedentil har havarert og på tur ut av kroppen
Det var meningenå du det før , men ble avbrutt.Og hvem sa hun aldri vant noe.
Gratulerer![]()
Hæ?Og hvem sa hun aldri vant noe.
Gratulerer![]()
Det var meningenå du det før , men ble avbrutt.
Men, gratulerer trinebeth!
Oy sjekket nå... det hadde jeg aldri trodd. Bra jeg fikk 1200 daGratulerer du vant![]()
Ja det var det!Oy sjekket nå... det hadde jeg aldri trodd. Bra jeg fikk 1200 da![]()
Oy sjekket nå... det hadde jeg aldri trodd. Bra jeg fikk 1200 da![]()
Æsj! Vant ikke denne mnd heller. Og dagen har generelt vært dritt.
TakkGratulerer så myeheldig du var
![]()
Den er pen ja. Har ei fra emmaljunga som fulgte med vogna... den er ikke videre pen.Den stellevesker vil jeg å ha![]()
Men nå ha du en lekker en i tilleggDen er pen ja. Har ei fra emmaljunga som fulgte med vogna... den er ikke videre pen.
Ja det har jegMen nå ha du en lekker en i tillegg![]()