DET har definitivt jeg.Oy yes, lang juleferie i år. SÅ får jeg håpe jeg har jobb etter jul også![]()
Årsoppgjør...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DET har definitivt jeg.Oy yes, lang juleferie i år. SÅ får jeg håpe jeg har jobb etter jul også![]()
Da har du nok masse jobb jaDET har definitivt jeg.
Årsoppgjør...
Oy yes, lang juleferie i år. SÅ får jeg håpe jeg har jobb etter jul også![]()
Så deilig. Her er det + grader og litt overskyet. Har ingen planer endaHer er det sol og 2-. Gått en deilig tur ved vannet på morran. Nå blir det litt rydding før baking med ei vennine og barna etter skolen til gutten
.
Takk for detKrysser fingrene for deg![]()
Jeg hadde testet nåJeg skulle teste i dag. Var oppe og tisset i 7 tiden å glemte det helt. Gikk å la meg igjen. Er det vits å teste nå eller skal jeg vente til i morgen?
Test, testJeg skulle teste i dag. Var oppe og tisset i 7 tiden å glemte det helt. Gikk å la meg igjen. Er det vits å teste nå eller skal jeg vente til i morgen?
Kan ikke spørre testetøsa om detJeg skulle teste i dag. Var oppe og tisset i 7 tiden å glemte det helt. Gikk å la meg igjen. Er det vits å teste nå eller skal jeg vente til i morgen?
Deilig å slappe av litt åSå deilig. Her er det + grader og litt overskyet. Har ingen planer enda
Her er det sol og 2-. Gått en deilig tur ved vannet på morran. Nå blir det litt rydding før baking med ei vennine og barna etter skolen til gutten
.
Overtid, jaDa har du nok masse jobb ja
Hihi... er nok flere her. Men tviler på strek i dag. Er bare 9dpo men hadde vært morro. Skimter noe der den dumme streken skal være men det har jeg gjort før på 9dpo. Den pleier å være borte 10 dpo.Kan ikke spørre testetøsa om det![]()
Jeg skulle teste i dag. Var oppe og tisset i 7 tiden å glemte det helt. Gikk å la meg igjen. Er det vits å teste nå eller skal jeg vente til i morgen?
Så koseligHer er det sol og 2-. Gått en deilig tur ved vannet på morran. Nå blir det litt rydding før baking med ei vennine og barna etter skolen til gutten
.
Det er det. Må motere sammen de gule bombene i dag, fikk ikke tid før jobb i går.Deilig å slappe av litt å![]()
Hihi... er nok flere her. Men tviler på strek i dag. Er bare 9dpo men hadde vært morro. Skimter noe der den dumme streken skal være men det har jeg gjort før på 9dpo. Den pleier å være borte 10 dpo.
Har testet nå måtte sånn på do.Teste neste gang du må på toalettet ?![]()
Tror ikke den syns på bilde. Tror jeg regner den som blenda.Jeg vil se![]()