Du har startet bra ser jeg.Har litt tid i dag, så får skravle masse![]()
Noen har nesten 100 innlegg allerede på toppen så jeg, yeye jeg er i det minste med på listen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har startet bra ser jeg.Har litt tid i dag, så får skravle masse![]()
Ja ut denne uken her
Oj da hadde jeg vært superstressaJeg har ikke kjøpt en eeeeeneste julegave, eller pyntet til advent.
Så fremover blir det mye som skal gjøres. Puuuh![]()
Du har startet bra ser jeg.
Noen har nesten 100 innlegg allerede på toppen så jeg, yeye jeg er i det minste med på listen
Har dere kontroll på om de kommer med på nov? Altså at klokka er en time feil feks?Jo det var det
Har dere kontroll på om de kommer med på nov? Altså at klokka er en time feil feks?
Jeg ser det er noen som satser, jaDu har startet bra ser jeg.
Det gjør jeg, men det er for jeg vil ha noe fast.Så kjedelig at du ikke fikk lengre dasett etter ny jobb da?
Det er det helt klartJeg ser det er noen som satser, ja
Det skjønner jeg at du vilDet gjør jeg, men det er for jeg vil ha noe fast.
Vi får sseJeg våknet før kl 5 i dagdu kommet deg vell lengre opp
![]()
Kjedelig å gå som vikar i grunn, Men lite jobber å søke på herDet skjønner jeg at du vil
Noen få, var mer før jaDeltar dere i mange kalendere på nett da?
Før var jeg med på mange, det er blitt færre med årene.. N
Deilig dåSovet som en stein i natt og![]()
Er fysioterapeut/folkehelsekoordinator, så styrer dagene mine selv for det mesteHvordan type jobb har du?![]()
Jeg har ikke den muligheten i kommune desverreHar det så travelt jeg sjelden rekker å avspassere det, så får det som regel utbetalt![]()
Har ikke oversikt over hva som er noe å delta i. Noen med tips til kalendere jeg bør melde meg på?Deltar dere i mange kalendere på nett da?
Før var jeg med på mange, det er blitt færre med årene.. N
Fysioterapaut. Det ser ut som et kjekt yrke!Er fysioterapeut/folkehelsekoordinator, så styrer dagene mine selv for det meste![]()
Trives god i yrket, og får tilrettelagt.. mye jeg ikke får til når jeg er gravid med bekkenløsning.. jordmor virker spennende ja!Fysioterapaut. Det ser ut som et kjekt yrke!![]()
Hadde jeg skulla valgy om igjen nå så hadde jeg blitt jordmor tror jeg