Felles skravle 2015

Har ikke oversikt over hva som er noe å delta i. Noen med tips til kalendere jeg bør melde meg på?:)
Tja, jeg har svart på vi i villa og mammanett, det er jo Bv, også NSB (men der fikk jeg ikke opp siden) andre har jeg ikke vært innom enda, men der er nok mange flere

Jordmor kunne jeg også tenkt meg egentlig.
Hun jeg var på oul så ut til å virkelig koooose seg på jobb. Tenk å være så glad for å se et barn på ul når det er det hun gjør hele tiden. Hvis hun er like engasjert og lever seg inn i alle hun møter må det være fantastisk å være på jobb!:)

Helt annen type utdanning enn siviløkonom som jeg er :p hehe
Definitivt.

Men sånn utenom det kunne jeg også trives som jordmor tror jeg.

Akkurat nå er jeg i alle fall ikke veldig happy med det jeg driver med, skiver ut samme ting for tredje gang! (ja, og filtreter frem 40-50 ulike sider og skiver en etter en...

Første gang var min feil, andre gang fatter jeg det ikke!

Definitivt.

Men sånn utenom det kunne jeg også trives som jordmor tror jeg.

Akkurat nå er jeg i alle fall ikke veldig happy med det jeg driver med, skiver ut samme ting for tredje gang! (ja, og filtreter frem 40-50 ulike sider og skiver en etter en...

Første gang var min feil, andre gang fatter jeg det ikke!
Uff så kjedlig.

Men sånn generelt trives du i jobben?:)

Politi. Spennende. Det tror ikke jeg at jeg kunne tenkt meg :p
Hehe.. nei.. jeg har godkjent redningshund og kunne i tilfelle tenkt meg å jobbe i hundetjenesten i politiet :-) trener sammen med disse og virker helt supert å ha det som jobb.. jeg avspaserer og bruker fritida mi til det :-)

Back
Topp