Ikke jeg heller, men fikk med meg sluttenHar faktisk ikke sett en eneste episode av farmen i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller, men fikk med meg sluttenHar faktisk ikke sett en eneste episode av farmen i år
Det er det her ogLyset er tent ! Ha en fin 1 advent![]()
TakkDet er det her ogGod advent til deg og!
Synd de tenn lys-song heime hos dykk når de tender lys?Takk![]()
Åå den sangen er så koseligSynd de tenn lys-song heime hos dykk når de tender lys?
Huskar det var ein slik fin tradisjon når eg var lita. Men i dag sto Salmeboka på her, så hadde bakgrunnsmusikk![]()
Fin tradisjon det ogÅå den sangen er så koselignei jeg pleier å si værset
![]()
Ja man må beholde noen ! Og bytte ut noenFin tradisjon det og
Eg er litt sånn tradisjonsmenneske![]()
Ja, absolutt. Kan ikkje beholde altJa man må beholde noen ! Og bytte ut noen![]()
God morgen, mandag 1. Desember.
Sove hadde jeg fått, men vekkerklokken ringte :/God morgenflere som ikke får sove?
Sove hadde jeg fått, men vekkerklokken ringte :/
God morgen ! Her venter jobb i 3,5 timeGod morgen og 1 desember. Her er lille gutt i ekstase med kalenderen
.
Jobb jaKjedelig dajobben som kaller? voknet kl 5 jeg...
Så koseligGod morgen og 1 desember. Her er lille gutt i ekstase med kalenderen
.
Jeg har vekking på 5.45, og skrev den meldinga fra badetGod morgenflere som ikke får sove?
Ikke jrg heller, med mindre det ser ut til å bli uventet rolig. Det tror jeg ikke.God julemåned jenter, og masse lykke til i trekningen.
Ser det er veldig mange fine premier på topp 100 denne måneden, og veske og vogn på topp 10.
Jeg kommer ikke til å gå for topp 10