Masse lykke til vider, og håper det ikke blir alt for illeHer er jeg halvveis nedi pepperkakedeigen og begynner å bli lei av å kjevle! Vondt i ryggen! Pause!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til vider, og håper det ikke blir alt for illeHer er jeg halvveis nedi pepperkakedeigen og begynner å bli lei av å kjevle! Vondt i ryggen! Pause!
Det går nok bra.. deigen har heldigvis ikke vondt av å ligge i kjøleskapet... !! Lykke til videre! Mye å gjøre du også skjønner jeg!Masse lykke til vider, og håper det ikke blir alt for ille
Åh så finFerdig kake.
Vis vedlegget 90981
TakkÅh så fin![]()
Det hørtest ut som en plan. Her hekler jeg litt mellom slageneAlt kan kombineres.
Har alt for mye å gjøre, og har mest lyst til å se på Netflix.
Så hva med å lage kakepynt og se på Netflix samtidig...
Vis vedlegget 90964
Så finFerdig kake.
Vis vedlegget 90981
Ja, skjønner. Visste ikke det var et sånt underforum jeg se
. Følger ikke helt med skjønner jeg
![]()
Ser ikke sånn ut helt umiddelbartHvordan ser det ut på topp 30? Kommer det noen snikende bak? Litt spent sitter på jobb å får ikke sjekket før sent i kveld
Phhu... blir nok litt småstresset når jeg ligger så langt nedSer ikke sånn ut helt umiddelbart
Personen på 30. plass hadde 1.010, og 31. plass hadde 1.005 på oppdateringen kl 16:18.Hvordan ser det ut på topp 30? Kommer det noen snikende bak? Litt spent sitter på jobb å får ikke sjekket før sent i kveld
Ja det blir spennende å hørePersonen på 30. plass hadde 1.010, og 31. plass hadde 1.005 på oppdateringen kl 16:18.
Har ingen tro på at de vil klare det før midnatt.
Blir spennende å se på oppdateringen om ca 2 timer
På de forumene jeg har vært innom har det vært veldig stille over hele linja.Ja, oppdateringen om et par timer gir en grei pekepinn
Virker sånn ja.På de forumene jeg har vært innom har det vært veldig stille over hele linja.
Er søndagsrolig på BV i dag.
Tror ikke det er noen fare
Ja, veldig rolig!På de forumene jeg har vært innom har det vært veldig stille over hele linja.
Er søndagsrolig på BV i dag.
Tror ikke det er noen fare