Felles skravle 2015

Vært flere timer alene hjemme i dag.
Fått ferdig kaken og ryddet litt, men hver eneste gang jeg har kommet ordentlig i gang, har jeg bare fått kraftige kynnere.
Gutten har også vært ekstremt aktiv i dag.

Er langt i fra ferdig, huset er ikke pyntet til advent, lilla duk er ikke på bordet og adventstaken er enda ikke funnet frem. Har hverken hatt tid eller ork til å lete den frem :(

Føler meg som en skikkelig, skikkelig dårlig mor og kone nå
Uff da:(. Det er ikke alltid kroppen er enig med tankene til hva du skal gjøre. Sender deg en klem❤️.

Uff da:(. Det er ikke alltid kroppen er enig med tankene til hva du skal gjøre. Sender deg en klem❤️.

Vel, ungene kom for sent hjem for å være med å tenne adventstaken likevel.
Tenker vi muligens tar det i morgen kveld dersom jeg finner den, vi flyttet i januar :P

Ikke bestandig like lett med full jobb, hjem, to barn, en på vei og bekkenløsning :confused:

Vel, ungene kom for sent hjem for å være med å tenne adventstaken likevel.
Tenker vi muligens tar det i morgen kveld dersom jeg finner den, vi flyttet i januar :P

Ikke bestandig like lett med full jobb, hjem, to barn, en på vei og bekkenløsning :confused:
Ikke pyntet jeg heller. Sambo må hente det ned fra mørkeloftet, jeg gidder ikke

God 1 søndag i advent :D Noen som ser farmen finalen?

Ikke pyntet jeg heller. Sambo må hente det ned fra mørkeloftet, jeg gidder ikke
Hihi her fikk jeg mannen til å hente ned alle eskene i går, så nå er huset nesten ferdig pyntet :) Mannen må henge opp julestjernene i morgen :)

Siden du nå pakke om. For da tolket jeg det som om hun har pakket inn noe , men du nå pakke det om for å få det i den kalenderen.

Men skjønner at det var noe jeg har misforstått :-)

Back
Topp