Felles skravle 2015

Oi, da er hun lavere, og lettere enn frøkna min som blir 3 om under 3 uker :p

Jepp

Hun er ikke sånn veldig lav, og muligens rundt meteren, men sist veid (hjemme) til 13,6

Storebror som er 6 er jo 18,x så jeg har ikke veldig tunge unger. Det var hverken jeg eller faren som barn heller, så det er ikke uventet.

Jepp

Hun er ikke sånn veldig lav, og muligens rundt meteren, men sist veid (hjemme) til 13,6

Storebror som er 6 er jo 18,x så jeg har ikke veldig tunge unger. Det var hverken jeg eller faren som barn heller, så det er ikke uventet.
Både jeg å mannen er høy og regner med hun blir like høy. Sitter å ser let's be cops. Den er ikke så værst hittil.

Endelig hjemme fra jobb! Natta!

Jeg skal pakke sammen til ungene, etter frokost da. Så levere dem til mamma sånn etter tolv, og dra på shopping, må ha tak i resten av kalendergavene og helst en julegave eller to. Og mat til i morgen, ja. Og må det som må til siden jeg antakelig må ordne ei minikake til guttungen i morgen, jeg må sende sms og høre hva som serveres for jeg glemte å forhøre meg om det da invitasjonen kom for et par dager siden, han skal nemlig i bursdag i morgen.

Ellers så er det vel noe klesvask og noe bretting av klær jeg hadde på planen.... og adventspynting, vi skal liksom henge opp julegardiner, det ser jeg ikke skje, for å si det sånn.... det mangler nemlig noe greier til dem, må høre med mamma

Back
Topp