Koselig med julegrantenning dåVi har vært på julegrantenning. Ellers har vi gjort lite. Frøkena er blitt 93 cm lang og 15 kg. Så begynner å bli storjente.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig med julegrantenning dåVi har vært på julegrantenning. Ellers har vi gjort lite. Frøkena er blitt 93 cm lang og 15 kg. Så begynner å bli storjente.
Mi er bare 2 hihi...Oi, da er hun lavere, og lettere enn frøkna min som blir 3 om under 3 uker![]()
Oi, da er hun lavere, og lettere enn frøkna min som blir 3 om under 3 uker![]()
Både jeg å mannen er høy og regner med hun blir like høy. Sitter å ser let's be cops. Den er ikke så værst hittil.Jepp
Hun er ikke sånn veldig lav, og muligens rundt meteren, men sist veid (hjemme) til 13,6
Storebror som er 6 er jo 18,x så jeg har ikke veldig tunge unger. Det var hverken jeg eller faren som barn heller, så det er ikke uventet.
Min var 98 cm og 13 kg da han var 4,5..Hvor gammel er hun?
Frøkna her er ca 5 cm lenger og halvannen kilo lettere... Mini... Hun er jo snart fire
Enda lettere enn min da. Jeg husker ikke ham egentlig, men lett har han alltid værtMin var 98 cm og 13 kg da han var 4,5..
Sov godtNattaa![]()
Åhh.Ingenting får en mor til å føles mer maktesløs enn å sitte oppe midt på natten og høre på sitt barn er sykt![]()
Klem til degIngenting får en mor til å føles mer maktesløs enn å sitte oppe midt på natten og høre på sitt barn er sykt![]()
Min er ikke like lett lenger nå. 130 cm og 24 kgEnda lettere enn min da. Jeg husker ikke ham egentlig, men lett har han alltid vært
Huff sender mange klemmer <3Ingenting får en mor til å føles mer maktesløs enn å sitte oppe midt på natten og høre på sitt barn er sykt![]()
Fem på seks...Lys våken kvart på sju på en lørdag. Sååå unødvendig![]()
Uff, får du ikke sove igjen du heller?Fem på seks...
Da kom lillesøster inn til oss
Hun sovnet da...
Har stått opp med storebror nåUff, får du ikke sove igjen du heller?![]()
Jeg ligger fremdeles i sengen. Lurer på hva jeg skal finne på i dag, før julebord i kveld. Sambo kommer hjem seeent i kveld, så må vel rydde litt ã handle inn no god middag til oss til i morgenHar stått opp med storebror nå