Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Mmmmm. Kalkun?Har jobba heile dagen. Og så hadde me Thanksgiving-middag hos søstera mi:-D du då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmmm. Kalkun?Har jobba heile dagen. Og så hadde me Thanksgiving-middag hos søstera mi:-D du då?
Så kost med thanksgiving middagHar jobba heile dagen. Og så hadde me Thanksgiving-middag hos søstera mi:-D du då?
Det gjør den etterhvert, men det er mest på slutten, magesekken er ganske langt oppe2dagen på rad jeg ikke spiser middag for jeg er METT etter lunsj på jobb. Merklig. Kan lille i magen gjøre det trangere for magesekk eller no?
For den siste tiden har jo jeg omtrent vert kronisk sulten. Nå er jeg alsri sulten
Han har jo gjort det før, men det er 7 år siden.God morgen. Blir spennende for mannen,
![]()
Så bra..! Da kan du kanskje gå litt tidligere ogsåI dag skulle klokken ringe 06:25, klokken 05:59 var jeg LYS våken. På jobb fra kl sju i dag. Godt med sånne uthvilte morgener![]()
Kan det, men har jobbet 40 timer så langt denne uken og er fortsatt myyye å gjøre. Så tror ikke jeg kommer meg ut dørene før dagen er over. Men da mååå jeg gå for å rekke alt jeg skal i ettermiddag/kveldSå bra..! Da kan du kanskje gå litt tidligere også![]()
Ahh.. skjønner! Men greit å ha en time ekstra da, så får du kanskje gjort litt merKan det, men har jobbet 40 timer så langt denne uken og er fortsatt myyye å gjøre. Så tror ikke jeg kommer meg ut dørene før dagen er over. Men da mååå jeg gå for å rekke alt jeg skal i ettermiddag/kveld
Satser på ei helg hvor du får tatt deg litt inn?Kan det, men har jobbet 40 timer så langt denne uken og er fortsatt myyye å gjøre. Så tror ikke jeg kommer meg ut dørene før dagen er over. Men da mååå jeg gå for å rekke alt jeg skal i ettermiddag/kveld
Håper testen er bedre denne gangenHan har jo gjort det før, men det er 7 år siden.
Har allerede begynt shoppingen her.. tenkte meg en tur på byen og se på garn, vaske kjøleskapet (utsatt i mange dager) og jobb i kveld.. i helga blir det baking, vasking og pynting (alene hjemme)Hva skal dere i dag / helga da, jenter?
I dag har jeg ingen planer, i morgen julebord.
Jeg har dog satt opp dagene fra nå til jul og fordelt rom og oppgaver utover.
Det er evt nettshopping (Black friday) og å brette masse klær i dag.
Fortsette å brette i morgen (for vaske masse i dag og i morgen og søndag) og rydde / støvsuge yttergangen. Og kjøpe kalendergaver og noen gaver.. Ehh, muligens forskyve yttergangen ja... Har satt opp ganger tom mandag. (ettersom vi har en full av klær som må brettes, en som må ryddes og støvsuges og en som ser ut som et bombenedslag. Med mye sand.
Søndag kjellergangen. Og brette enda mer klær, selvsagt.
Her skal vi på 2 årskontroll snart. Og i helgen skal jeg jobbe.Hva skal dere i dag / helga da, jenter?
I dag har jeg ingen planer, i morgen julebord.
Jeg har dog satt opp dagene fra nå til jul og fordelt rom og oppgaver utover.
Det er evt nettshopping (Black friday) og å brette masse klær i dag.
Fortsette å brette i morgen (for vaske masse i dag og i morgen og søndag) og rydde / støvsuge yttergangen. Og kjøpe kalendergaver og noen gaver.. Ehh, muligens forskyve yttergangen ja... Har satt opp ganger tom mandag. (ettersom vi har en full av klær som må brettes, en som må ryddes og støvsuges og en som ser ut som et bombenedslag. Med mye sand.
Søndag kjellergangen. Og brette enda mer klær, selvsagt.