Felles skravle 2015

2dagen på rad jeg ikke spiser middag for jeg er METT etter lunsj på jobb. Merklig. Kan lille i magen gjøre det trangere for magesekk eller no?
For den siste tiden har jo jeg omtrent vert kronisk sulten. Nå er jeg alsri sulten

2dagen på rad jeg ikke spiser middag for jeg er METT etter lunsj på jobb. Merklig. Kan lille i magen gjøre det trangere for magesekk eller no?
For den siste tiden har jo jeg omtrent vert kronisk sulten. Nå er jeg alsri sulten
Det gjør den etterhvert, men det er mest på slutten, magesekken er ganske langt oppe

Det er fredag.

Jeg er godt i rute og vel så det med morgenoppgavene mine, og siden mannen ikke drar på kontoret før han har levert prøven sin, har han ikke noe hast og kan ta det meste med ungene.

God fredags morgen.

Kan det, men har jobbet 40 timer så langt denne uken og er fortsatt myyye å gjøre. Så tror ikke jeg kommer meg ut dørene før dagen er over. Men da mååå jeg gå for å rekke alt jeg skal i ettermiddag/kveld
Ahh.. skjønner! Men greit å ha en time ekstra da, så får du kanskje gjort litt mer :-)

Her må jeg vekke mannen hver dag, og da er jeg lys våken etterpå... skal jobbe i kveld..

Kan det, men har jobbet 40 timer så langt denne uken og er fortsatt myyye å gjøre. Så tror ikke jeg kommer meg ut dørene før dagen er over. Men da mååå jeg gå for å rekke alt jeg skal i ettermiddag/kveld
Satser på ei helg hvor du får tatt deg litt inn?

Hva skal dere i dag / helga da, jenter?

I dag har jeg ingen planer, i morgen julebord.

Jeg har dog satt opp dagene fra nå til jul og fordelt rom og oppgaver utover.

Det er evt nettshopping (Black friday) og å brette masse klær i dag.

Fortsette å brette i morgen (for vaske masse i dag og i morgen og søndag) og rydde / støvsuge yttergangen. Og kjøpe kalendergaver og noen gaver.. Ehh, muligens forskyve yttergangen ja... Har satt opp ganger tom mandag. (ettersom vi har en full av klær som må brettes, en som må ryddes og støvsuges og en som ser ut som et bombenedslag. Med mye sand.

Søndag kjellergangen. Og brette enda mer klær, selvsagt.

Fortsette å brette i morgen (for vaske masse i dag og i morgen og søndag) og rydde / støvsuge yttergangen. Og kjøpe kalendergaver og noen gaver.. Ehh, muligens forskyve yttergangen ja... Har satt opp ganger tom mandag. (ettersom vi har en full av klær som må brettes, en som må ryddes og støvsuges og en som ser ut som et bombenedslag. Med mye sand.

Har allerede begynt shoppingen her.. tenkte meg en tur på byen og se på garn, vaske kjøleskapet (utsatt i mange dager) og jobb i kveld.. i helga blir det baking, vasking og pynting (alene hjemme)

Her skal vi på 2 årskontroll snart. Og i helgen skal jeg jobbe.

Back
Topp