Ja, jeg satt å kikket etter noe stoff/sengetøy ista.. vurderer å prøve meg på et babynest.. ingen erfaring med sying, men går da an å prøve...Ryddet bort middag og sitter i dofaen. Trenger litt skravling her
. He he
. Sy er morro
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg satt å kikket etter noe stoff/sengetøy ista.. vurderer å prøve meg på et babynest.. ingen erfaring med sying, men går da an å prøve...Ryddet bort middag og sitter i dofaen. Trenger litt skravling her
. He he
. Sy er morro
![]()
Det er jo så fintJa, jeg satt å kikket etter noe stoff/sengetøy ista.. vurderer å prøve meg på et babynest.. ingen erfaring med sying, men går da an å prøve...
Det kommer helt an på om jeg får det til detSå flink du er. Må legge ut bilde når du er ferdig
![]()
Har kjøpt en koffert til ca 1800,- hittil.. er liksom ikke så enormt nøye på pris.. prøver å finne noe han trenger/ønsker seg.. rundt 2000,- er kanskje normalen for meg... (skal sies at vi ikke har felles økonomi, så har ingen avtalt sum..)Hvor mye legger dere i julegaven til deres kjære?
Er veldig mange som etterlyser en "liker ikke" knapp på FB.I dag ønsker jeg meg en "liker ikke " på fb.
Når slekta liker alt av "heia Mjøndalen" og "alle godter seg over at Brann rykket ned" og alt de finner av slikt.
Fb er utrivelig i dag. Fordi de likes og deles mye slikt. Dritt.
Greit å ønske dem velkommen og lykke til, men trenger man like "godter seg over " og "måtte de bli der? " det sier noe om folk når de nå glede seg over andres nedturer og gni det inn. Det er ikke pent å se på (og det ville jeg ment om det var et annet lag en det i mitt hjerte som rykket ned også)
Ja, synes det er endel fine.. vi får se om det blir noe av.. må i tilfelle komme over noe stoff som ikke er alt for dyrt..!Det er jo så fint.
Jeg kommer nok til å bruke +/- 2000 selv, men lurte siden jeg vet det er mange som syns det er mye.Har kjøpt en koffert til ca 1800,- hittil.. er liksom ikke så enormt nøye på pris.. prøver å finne noe han trenger/ønsker seg.. rundt 2000,- er kanskje normalen for meg... (skal sies at vi ikke har felles økonomi, så har ingen avtalt sum..)
Æsj, det er så kipt det..I dag ønsker jeg meg en "liker ikke " på fb.
Når slekta liker alt av "heia Mjøndalen" og "alle godter seg over at Brann rykket ned" og alt de finner av slikt.
Fb er utrivelig i dag. Fordi de likes og deles mye slikt. Dritt.
Greit å ønske dem velkommen og lykke til, men trenger man like "godter seg over " og "måtte de bli der? " det sier noe om folk når de nå glede seg over andres nedturer og gni det inn. Det er ikke pent å se på (og det ville jeg ment om det var et annet lag en det i mitt hjerte som rykket ned også)
Det blir nok veldig braDet kommer helt an på om jeg får det til det
Det er først når resultatet er ferdig man ser om man er flink eller ikke
Legg ut bilde om du velger det daJa, synes det er endel fine.. vi får se om det blir noe av.. må i tilfelle komme over noe stoff som ikke er alt for dyrt..!
Skjønner.. det spørs vel litt hva slags økonomi man har tenker jeg..! Vi har grei økonomi, og jeg vil gi noe som betyr noe.. en genser til 500kr kan jeg komme hjem med på en vanlig hverdag liksom...Jeg kommer nok til å bruke +/- 2000 selv, men lurte siden jeg vet det er mange som syns det er mye.
Jepp.. blir nok ikke før jul uansett tenker jegLegg ut bilde om du velger det da![]()
Det som jeg ikke ønsker med det er at det er nok mobbing på facebook ang antall liker osv (spes blandt ungdom) og dette er jeg redd blir værre med en "liker ikke" knapp!Er veldig mange som etterlyser en "liker ikke" knapp på FB.
Men er fins en egen FB gruppe med mange følgere om det også (selvfølgelig)
Nei, vil ikke si detJepp.. blir nok ikke før jul uansett tenker jeger du flink til å sy?
Skjønner.. eneste jeg har gjort er å legge opp gardiner og reparere ting.. mest rette sømmer ;-)Nei, vil ikke si det. Syr litt, med hjelp fra ei vennine
. Sydd gardiner til kjøkenet 2 ganger
. Har karnapvindu, så vanskelig å få tak i gardiner der
![]()
SkjønnerSkjønner.. eneste jeg har gjort er å legge opp gardiner og reparere ting.. mest rette sømmer ;-)
Ja det er jo det.. men har en tante som er utrolig flink til å sy og flink med farger, så er jo litt fristende å sette det bort ogsåSkjønner. Veldig morro å lage noe selv
![]()
Helt enig, jeg tror ikke det ville være bra.Det som jeg ikke ønsker med det er at det er nok mobbing på facebook ang antall liker osv (spes blandt ungdom) og dette er jeg redd blir værre med en "liker ikke" knapp!