Felles skravle 2015

Ryddet bort middag og sitter i dofaen:). Trenger litt skravling her:). He he:). Sy er morro:)
Ja, jeg satt å kikket etter noe stoff/sengetøy ista.. vurderer å prøve meg på et babynest.. ingen erfaring med sying, men går da an å prøve...

Hvor mye legger dere i julegaven til deres kjære?

I dag ønsker jeg meg en "liker ikke " på fb.

Når slekta liker alt av "heia Mjøndalen" og "alle godter seg over at Brann rykket ned" og alt de finner av slikt.

Fb er utrivelig i dag. Fordi de likes og deles mye slikt. Dritt.

Greit å ønske dem velkommen og lykke til, men trenger man like "godter seg over " og "måtte de bli der? " det sier noe om folk når de nå glede seg over andres nedturer og gni det inn. Det er ikke pent å se på (og det ville jeg ment om det var et annet lag en det i mitt hjerte som rykket ned også)

Hvor mye legger dere i julegaven til deres kjære?
Har kjøpt en koffert til ca 1800,- hittil.. er liksom ikke så enormt nøye på pris.. prøver å finne noe han trenger/ønsker seg.. rundt 2000,- er kanskje normalen for meg... (skal sies at vi ikke har felles økonomi, så har ingen avtalt sum..)

Når slekta liker alt av "heia Mjøndalen" og "alle godter seg over at Brann rykket ned" og alt de finner av slikt.

Greit å ønske dem velkommen og lykke til, men trenger man like "godter seg over " og "måtte de bli der? " det sier noe om folk når de nå glede seg over andres nedturer og gni det inn. Det er ikke pent å se på (og det ville jeg ment om det var et annet lag en det i mitt hjerte som rykket ned også)
Er veldig mange som etterlyser en "liker ikke" knapp på FB.
Men er fins en egen FB gruppe med mange følgere om det også (selvfølgelig)

Har kjøpt en koffert til ca 1800,- hittil.. er liksom ikke så enormt nøye på pris.. prøver å finne noe han trenger/ønsker seg.. rundt 2000,- er kanskje normalen for meg... (skal sies at vi ikke har felles økonomi, så har ingen avtalt sum..)
Jeg kommer nok til å bruke +/- 2000 selv, men lurte siden jeg vet det er mange som syns det er mye.

Æsj, det er så kipt det..

Jeg kommer nok til å bruke +/- 2000 selv, men lurte siden jeg vet det er mange som syns det er mye.
Skjønner.. det spørs vel litt hva slags økonomi man har tenker jeg..! Vi har grei økonomi, og jeg vil gi noe som betyr noe.. en genser til 500kr kan jeg komme hjem med på en vanlig hverdag liksom...

Er veldig mange som etterlyser en "liker ikke" knapp på FB.
Men er fins en egen FB gruppe med mange følgere om det også (selvfølgelig)
Det som jeg ikke ønsker med det er at det er nok mobbing på facebook ang antall liker osv (spes blandt ungdom) og dette er jeg redd blir værre med en "liker ikke" knapp!

Jepp.. blir nok ikke før jul uansett tenker jeg :-) er du flink til å sy?
Nei, vil ikke si det:). Syr litt, med hjelp fra ei vennine:). Sydd gardiner til kjøkenet 2 ganger:). Har karnapvindu, så vanskelig å få tak i gardiner der:)

Nei, vil ikke si det:). Syr litt, med hjelp fra ei vennine:). Sydd gardiner til kjøkenet 2 ganger:). Har karnapvindu, så vanskelig å få tak i gardiner der:)
Skjønner.. eneste jeg har gjort er å legge opp gardiner og reparere ting.. mest rette sømmer ;-)

Det som jeg ikke ønsker med det er at det er nok mobbing på facebook ang antall liker osv (spes blandt ungdom) og dette er jeg redd blir værre med en "liker ikke" knapp!
Helt enig, jeg tror ikke det ville være bra.

Det er bare så trist å se voksne folk, tenåringer er en egen gruppe, jeg kjenner, som fryder seg over dette jeg synes er trist

Back
Topp