Huff.. håper jeg klarer å holde det på det nivået det er nå, men... satser på at treninga hjelper littKjenner til den. tok en stund før jeg ble bra igjen etter fødselen :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff.. håper jeg klarer å holde det på det nivået det er nå, men... satser på at treninga hjelper littKjenner til den. tok en stund før jeg ble bra igjen etter fødselen :/
Nå går det greit. Blir sliten i hoftene av og til... kjennes slik ut i allefall. Men halebenet mitt ble skjeivt under fødselen så det jeg kjenner mest. 2 år siden nå...Huff.. håper jeg klarer å holde det på det nivået det er nå, men... satser på at treninga hjelper littskal i alle fall ikke provosere.. lenge siden fødsel?
Oi, såpass.. huff.. håper jeg slipper plager i etterkantNå går det greit. Blir sliten i hoftene av og til... kjennes slik ut i allefall. Men halebenet mitt ble skjeivt under fødselen så det jeg kjenner mest. 2 år siden nå...
Håper jeg og du slipper. Men det hjelper sikkert å trene nåOi, såpass.. huff.. håper jeg slipper plager i etterkant
He heDu kommer deg dit å hjem igjen før jeg kommer frem haha ... ja blir litt mer personlig![]()
Det jeg satser påHåper jeg og du slipper. Men det hjelper sikkert å trene nå![]()
Kos deg på spinningDet jeg satser på![]()
Ja viktig å kjøre etter forholdene. Syns det er litt morro å se på nyhetene når det er glatt ned i oslo. Blir jo traffik kaos med en gang. Vi er ikke plaget med det her... men så salter de jo veiene noe sinsykt sørafor så kanskje ikke så ofte det blir glattHe he. Ja, vi reiser innover ved 14 tiden, så kan bli litt trafikkaos når vi skal hjem
. Veldig glatte veier her i dag også, så vi får kjøre forsiktig
![]()
Planer hele dagenGod dag. Planer i dag?
![]()
Oslo har jo mye trafikk, ikke rart det blr kaosJa viktig å kjøre etter forholdene. Syns det er litt morro å se på nyhetene når det er glatt ned i oslo. Blir jo traffik kaos med en gang. Vi er ikke plaget med det her... men så salter de jo veiene noe sinsykt sørafor så kanskje ikke så ofte det blir glatt![]()
Lenge siden detGod dagdu har kommet deg opp du også
![]()
Har du planer for dagen?Lenge siden det![]()
Det er jeg klar over. Er ikke vant til så mye trafikk herOslo har jo mye trafikk, ikke rart det blr kaos
Er ikke noe glad i å kjøre i sentrum selv.Det er jeg klar over. Er ikke vant til så mye trafikk her![]()
He heJa viktig å kjøre etter forholdene. Syns det er litt morro å se på nyhetene når det er glatt ned i oslo. Blir jo traffik kaos med en gang. Vi er ikke plaget med det her... men så salter de jo veiene noe sinsykt sørafor så kanskje ikke så ofte det blir glatt![]()
Merket ikke noe kaos når jeg kjørte inn i morges, men nå var jeg ikke nede i sentrum heller.Ja viktig å kjøre etter forholdene. Syns det er litt morro å se på nyhetene når det er glatt ned i oslo. Blir jo traffik kaos med en gang. Vi er ikke plaget med det her... men så salter de jo veiene noe sinsykt sørafor så kanskje ikke så ofte det blir glatt![]()
Å jaPlaner hele dagen![]()