Felles skravle 2015

Nå går det tydeligvis ikke å skjule magen stort lenger. 10 uker i går. Å på jobben i dag sa en av kundene mine "Gratulerer med en liten en da!" Å nikket mot magen min.

Nå går det tydeligvis ikke å skjule magen stort lenger. 10 uker i går. Å på jobben i dag sa en av kundene mine "Gratulerer med en liten en da!" Å nikket mot magen min.
Allerede 10uker? Morro. Sikkert fått fin liten babymage allerede du da ja:) Her så folk det ikke på meg før ca uke 20.

Jeg må vite det for å se det på min kollega som er 20 uker. Hun kler seg ikke tettsittende da, men likevel. Mine har synes tidligere

Jeg er 20+2 og tror folk er litt usikre hvis jeg ikke sier noe.. men jeg synes magen har blitt stor selv da..

Haha:p hadde nok ikke min heller gjort om han kunne:p han kjører bort på besøk til kompisen som bor 100 meter borti gata:p
Ha ha :D Da hadde nok gubben min gått, mest fordi han da kan drikke et par øl :P He he

Spennende... har du vært der? Eller har du time litt senere?
Har vært der nå! Alt var bra! Ligger over kurva på alle punkter og følger sin egen kurve perfekt! :) Fikk skryt for at hun var så sterk :D

Ja og heller litt over normalen enn under ^^
Ja det er jo bare ett tegn på at hun har det bra :) her har hun også ligget litt over kurven. Klippet håret hennes for 1 gang på tirsdag. Nå begynner krøllene virkelig å krølle seg... nå som håret ble kortere.

Ja det er jo bare ett tegn på at hun har det bra :) her har hun også ligget litt over kurven. Klippet håret hennes for 1 gang på tirsdag. Nå begynner krøllene virkelig å krølle seg... nå som håret ble kortere.
Naw <3 Gammel har hun blitt?

Back
Topp