Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
HahaGubben kan også gå til jobb, men gjør han det? Nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaGubben kan også gå til jobb, men gjør han det? Nei![]()
Ja 3 min å gåSå kort at du kan gå til jobb? Deilig. Her må jeg kjøre 10-11 minutt
Spennende... har du vært der? Eller har du time litt senere?God morgen! Hvor blir ukene av?? Syns tida fyker forbi jeg! Torsdag allerede! Idag er det 6 ukerskontroll! Spent!
Heldig du erJa 3 min å gå![]()
Veldig kjekt. Må kjøre av og til når jeg skal ha frøkena i bhg først. Litt lengre plutselig daHeldig du er![]()
Allerede 10uker? Morro. Sikkert fått fin liten babymage allerede du da jaNå går det tydeligvis ikke å skjule magen stort lenger. 10 uker i går. Å på jobben i dag sa en av kundene mine "Gratulerer med en liten en da!" Å nikket mot magen min.
Forrige gang så kom nesten ikke magen før uke 20. Nå kom den nesten med en gang.Allerede 10uker? Morro. Sikkert fått fin liten babymage allerede du da jaHer så folk det ikke på meg før ca uke 20.
Kommer vel fortere med nr 2 sikkertForrige gang så kom nesten ikke magen før uke 20. Nå kom den nesten med en gang.
Tror det. Ei som er 4 uker lenger enn meg har samme "problem"Kommer vel fortere med nr 2 sikkert![]()
Ha haHahahadde nok ikke min heller gjort om han kunne
han kjører bort på besøk til kompisen som bor 100 meter borti gata
![]()
Har vært der nå! Alt var bra! Ligger over kurva på alle punkter og følger sin egen kurve perfekt!Spennende... har du vært der? Eller har du time litt senere?
Så bra. Viktigste er at hun følger sin egen kurveHar vært der nå! Alt var bra! Ligger over kurva på alle punkter og følger sin egen kurve perfekt!Fikk skryt for at hun var så sterk
![]()
Ja og heller litt over normalen enn under ^^Så bra. Viktigste er at hun følger sin egen kurve![]()
Ja det er jo bare ett tegn på at hun har det braJa og heller litt over normalen enn under ^^
Naw <3 Gammel har hun blitt?Ja det er jo bare ett tegn på at hun har det braher har hun også ligget litt over kurven. Klippet håret hennes for 1 gang på tirsdag. Nå begynner krøllene virkelig å krølle seg... nå som håret ble kortere.
2 år å 20 dagerNaw <3 Gammel har hun blitt?