Ja, desverreGår så bra såmen du er kvalm enda du?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, desverreGår så bra såmen du er kvalm enda du?
![]()
Det er jo ikke noe farlig med unger under 3 kg, så lenge man ikke "slanker" barnet i magen som er så trendy. Det er farlig og dem er underernært... Men babyer som bare er små, men ferdig har det jo stort sett veldig bra. Første veide det samme som din nr 2 og hun kom 3 dager før termin. Nå får jeg neste 13 dager før termin og hun ligger under snittet på vekstkontroll nå... Må vel bare belage meg på en liten baby igjen. Hun veide bare 2,6 da vi dro gjem fra sykehuset.Jeg har begynt å tenke:
Førstemann: Kom på termin, ikke sv. diabetes (som gir store barn), 2735g
Andremann: Kom 13 dager før, 2960g, sv. diabetes.
Denne: Skal ha KS som tas ca 10 dager før, ikke sv. diabetes. 2735g - 10 dager..
Har så lyst på en baby over 3 kg, og er redd for å få en på 2,5 kg
Ja, jeg vet det er teit, men klarer ikke helt å la være å bekymre meg
Jeg skjønner det... Håper jo at du får det, men babyen er nok like sterk og fin selvomJeg har begynt å tenke:
Førstemann: Kom på termin, ikke sv. diabetes (som gir store barn), 2735g
Andremann: Kom 13 dager før, 2960g, sv. diabetes.
Denne: Skal ha KS som tas ca 10 dager før, ikke sv. diabetes. 2735g - 10 dager..
Har så lyst på en baby over 3 kg, og er redd for å få en på 2,5 kg
Ja, jeg vet det er teit, men klarer ikke helt å la være å bekymre meg
UffJa, desverre![]()
Jeg også... Iiiik!Ja, desverre![]()
Uff du og?Jeg også... Iiiik!
Vi er så heldige vi! Usj. Lei :/ Men betyr dette at vi får kjempe snille babyer tro?Jeg også... Iiiik!
Blæ, ja, det er så kjedelig. Men sånn er det!Uffsynes så synd i deg. Er så forferdelig å være kvalm
Håper vi alle får det jegVi er så heldige vi! Usj. Lei :/ Men betyr dette at vi får kjempe snille babyer tro?![]()
Ikke såååå lenge igjen nåBlæ, ja, det er så kjedelig. Men sånn er det!
Jepp! Begynner å bli lei kvalmen nå...Uff du og?![]()
Huff.. føler med dere.. hvor langt er dere på vei?Vi er så heldige vi! Usj. Lei :/ Men betyr dette at vi får kjempe snille babyer tro?![]()
Jeg er 28+0 og Huleboer tror jeg er 33 ukerHuff.. føler med dere.. hvor langt er dere på vei?
Neida, 3 mnd går fort detIkke såååå lenge igjen nå![]()
33 uker er LENGE å vere kvalm!! :/Jeg er 28+0 og Huleboer tror jeg er 33 uker
Når man fortsatt er kvalm over uke 22 så varer det som regel. Sier at ukene fra 20-30 er de beste ukene,har ikke merket noe til det33 uker er LENGE å vere kvalm!! :/
Var mye kvalm med første unge også og hun fikk både kiss og kolikk og sov nesten ikke de første 5 mnd... Om det er det du mener med snillVi er så heldige vi! Usj. Lei :/ Men betyr dette at vi får kjempe snille babyer tro?![]()
Såklart hun er helt perfekt ♡♡ Er nok helt urolig hva man greier med lite søvn og energi når det er ens egen ♡♡Var mye kvalm med første unge også og hun fikk både kiss og kolikk og sov nesten ikke de første 5 mnd... Om det er det du mener med snill
Man kommer nok alltid til å føle at egene barn er snillest og best i hele veden og for min del er det ingenting jeg kunne ønske var anderledes med den ungen. Hun var, er og kommer alltid til å forbli perfekt![]()
Ja, jeg er 33+5 i dag. Det er verst om kvelden. Så det er ikke 24 timer i døgnet lenger, heldigvis. Jeg kaster sjelden opp, men gjorde det nå i kveld. Andre gang denne uka.33 uker er LENGE å vere kvalm!! :/
Jeg var i fin form fra uke 21-31 forrige gang. Ikke hatt det slik denne gangen. Men jeg har jo ikke fått slappet like mye av denne gangen heller... Det er hektisk med en 1-åring i husNår man fortsatt er kvalm over uke 22 så varer det som regel. Sier at ukene fra 20-30 er de beste ukene,har ikke merket noe til det![]()