Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen![]()
Burde verdt. Men senga var dykt god. Kommer meg ikke ut av denGod morgener du på tur på jobb straks?
Hihi.. skal på jobb om en time her,sitter å koser med katten.Burde verdt. Men senga var dykt god. Kommer meg ikke ut av den![]()
God morgen![]()
God morgener du på tur på jobb straks?
God morgen.. tidlig oppe hele gjengen i dag nesten...God morgen til dere og alle andre jenter her inne
God morgen.. tidlig oppe hele gjengen i dag nesten...
Hihi. Trodde det pleide å være omvendtVi jentene her hjemme sitter bare og venter på at guttene skal bli klare til å dra.
De er noen ordentlige treiginger om morgenen.
Kommet meg på jobb nå. Next: frokost!Hihi.. skal på jobb om en time her,sitter å koser med katten.
Det har jeg spist nå, så nå skal jeg gå bortover til jobb.Kommet meg på jobb nå. Next: frokost!
Så kort at du kan gå til jobb? Deilig. Her må jeg kjøre 10-11 minuttDet har jeg spist nå, så nå skal jeg gå bortover til jobb.
Jeg brukte ca 45 minutter, men da via skole og bhg det går på en halvtime uten...Så kort at du kan gå til jobb? Deilig. Her må jeg kjøre 10-11 minutt
Gubben kan også gå til jobb, men gjør han det? NeiSå kort at du kan gå til jobb? Deilig. Her må jeg kjøre 10-11 minutt
Så gøy.God morgen! Hvor blir ukene av?? Syns tida fyker forbi jeg! Torsdag allerede! Idag er det 6 ukerskontroll! Spent!
Vi også kan. Vi kommer nok den før lunsj....Gubben kan også gå til jobb, men gjør han det? Nei![]()
Ja håper alt står bra til. Ingen tvil om at hun vokser iallefall! Har begynt å ta frem klær i str 62 og hun er 7 uker til lørdag.Så gøy.
Kontroll, veie, måle, se at alt er bra. Kjekt det.
Lover bra det!Ja håper alt står bra til. Ingen tvil om at hun vokser iallefall! Har begynt å ta frem klær i str 62 og hun er 7 uker til lørdag.