Ikke mye.Tror det er litt i de multivitaminene jeg liiiiksom skal ta, men bare glemmer
Jeg tar egen magnesium tablett.
Har vitaminene, mineralene, omega3-pillene og medisinene mine stående ved siden av tannbørsten slik at jeg ikke glemmer dem...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mye.Tror det er litt i de multivitaminene jeg liiiiksom skal ta, men bare glemmer
Bare litt skravling.Hei damer! Vært ute og spist med ei venninne i kveld.. oreokake til dessert! Nam! Skjer det no spennende?
Var flinkere før når jeg tok ppillene mine og medisin. Men etter det gled rutinen helt utIkke mye.
Jeg tar egen magnesium tablett.
Har vitaminene, mineralene, omega3-pillene og medisinene mine stående ved siden av tannbørsten slik at jeg ikke glemmer dem...
Åh! Oreokake! Nam!Hei damer! Vært ute og spist med ei venninne i kveld.. oreokake til dessert! Nam! Skjer det no spennende?
Jeg har faktisk ikke smakt Oreokake.Åh! Oreokake! Nam!
Åååh har så lyst på ettellerannet![]()
Jeg liker best en annen oppskrift med oreoJeg har faktisk ikke smakt Oreokake.
Tør ikke er redd den er så god som alle påstår den er![]()
Har heller ikke gått opp noe.. Ligger på -5kg men hun tar det hun vil sier de, håper bare det går braMed andre ord, du er normal, jeg er bare bekymret..
Jeg vet babyen tar det babyen trenger, men gikk ikke opp de andre gangene heller, og babyene ble litt små![]()
Går så bra såHar heller ikke gått opp noe.. Ligger på -5kg men hun tar det hun vil sier de, håper bare det går bra
Har heller ikke gått opp noe.. Ligger på -5kg men hun tar det hun vil sier de, håper bare det går bra
Da tør jeg hvertfall ikke smake denJeg liker best en annen oppskrift med oreoikke den alle lager
![]()
Så du jeg la inn oppskriften?Da tør jeg hvertfall ikke smake den![]()
Jeg var 2700 når jeg var født. Men ble raskt den høyeste i klassenJeg har begynt å tenke:
Førstemann: Kom på termin, ikke sv. diabetes (som gir store barn), 2735g
Andremann: Kom 13 dager før, 2960g, sv. diabetes.
Denne: Skal ha KS som tas ca 10 dager før, ikke sv. diabetes. 2735g - 10 dager..
Har så lyst på en baby over 3 kg, og er redd for å få en på 2,5 kg
Ja, jeg vet det er teit, men klarer ikke helt å la være å bekymre meg
Jeg så det..Så du jeg la inn oppskriften?syykt god!
Er ikke noe galt med gutten heller, men sjansen for at det kan være noe galt blir større når de er veldig småJeg var 2700 når jeg var født. Men ble raskt den høyeste i klassen![]()
Er ikke en kake i den forstand.Jeg så det..
Hører du sier det, tør fremdeles ikkeEr ikke en kake i den forstand.
Men er sykt godt![]()
Spise veldig mye is da og håpe det legger seg til mini i magenEr ikke noe galt med gutten heller, men sjansen for at det kan være noe galt blir større når de er veldig små
Gjør du igrunn rett iHører du sier det, tør fremdeles ikke