Gleder meg til oppdatering!God morgen, da er dagen her. Gyn, og dommen for veien videre. Glad jeg får med meg mannen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til oppdatering!God morgen, da er dagen her. Gyn, og dommen for veien videre. Glad jeg får med meg mannen.
Misunner deg ikke....God morgen.
Sovet elendig i dag.
Skal til legen og ta en glykosebelastningstest.
Jeg virkelig heter de testene der.
Møt opp på legekontoret gravid og fastende.
Drikk sukkervann og vent et par timer.
Dersom du spyr, begyn på nytt en annen dag..
Huff da, er du dårlig ?
Så kjedelig :/ Men viktig og høre på kroppen. Ble sykemeldt første gang i uke 8 etter mye om og men fra min sideHar vært dårlig lenge dessverre. Var sykemeldt hele oktober, og 60% de to siste ukene.
Også kom alle disse gravid symptomene i tillegghaha
Så kjedelig :/ Men viktig og høre på kroppen. Ble sykemeldt første gang i uke 8 etter mye om og men fra min sideOg vært det fullt helt siden uke 12. Når man ikke funker så funker man ikke.
Ja, man har ikke bare seg selv og tenke på lengerNei, ikke sant?
Har pleid å presse meg litt for mye innimellom, men det har ikke kommet godt ut for hverken meg eller andre...også er det vel ekstra viktig å lytte til kroppen når man har en liten spire i magen i tillegg![]()
Da er mann og barn ute av huset, og jeg sitter og venter på at jeg skal ta bussen litt senere.
Er skikkelig, skikkelig sulten og tørst.
Er så sulten at jeg er kvalm.
Ingen god start på dagen![]()
0830Huff da
Håper du klarer å holde det nede da.
Når er timen din?
0830
Må vente to timer etter man har drukket dette sukker vannet så selv om jeg starter 0830 er det fremdeles en stund til jeg får spiseIkke så lenge til da heldigvis. Så kan du stappe i deg masse mat etterpå![]()
Må vente to timer etter man har drukket dette sukker vannet så selv om jeg starter 0830 er det fremdeles en stund til jeg får spise
Først måler man blodsukkeret.hjelpes
Nå fikk jeg skikkelig vondt på dine vegne
Masse lykke til![]()
Masse lykke til hos gynGlukosebelastning er kjipe greier ja. De fleste slipper heldigvis, men en del av oss må gjennom det hver gang.
Nå sitter vi på venterommet hos gyn. Timen er kvart over. Jeg er glad mannen er med så klarer jeg forholde meg relativt, til nå har jeg vært rolig, men jeg er uvel og kvalm nå... Spent... Det er jo ikke skummelt egentlig, men det virker sånn.
God morgen alle
Håper dere har sovet godt, og er klare for en ny dag!
Her skal jeg til legen å få noen blodprøvesvar, samt forhåpentligvis forlenge sykemeldingen min litt. Fungerer dårlig om dagen![]()
God morgen.
Sovet elendig i dag.
Skal til legen og ta en glykosebelastningstest.
Jeg virkelig heter de testene der.
Møt opp på legekontoret gravid og fastende.
Drikk sukkervann og vent et par timer.
Dersom du spyr, begyn på nytt en annen dag..
Hvordan går det?Først måler man blodsukkeret.
Så drikker man sukker vannet.
Venter to timer og måler blod sukkeret på nytt.
Diabetes er mangel på insulin, og kroppen bruker insulin til å bryte ned sukkeret.
Har man lite insulin vil man fremdeles ha høyt blod sukker etter to timer.
Har man nok, vil det være lavt
Kom litt sent i gang, men har tatt første blodsukker test og drukket nå.Hvordan går det?![]()