Felles skravle 2015

Jeg er moden for senga, så det blir ikke så sent.

Da var klokken helt brått og plutselig mye mer enn jeg trodde.
Legger meg nå.

Håper det er noen her i morgen tidlig mens jeg sitter og venter i de to timene jeg må sitte på legekontoret.
Skal ta glykosebelastningstest i morgen

Det er igrunnen rart at min labre aktivitet her i november er nok til å ligge trygt plassert på topp 30. Det burde jeg ikke, med 800 innlegg etter 16 dager altså, det er bare 50 for dagen!

Ehh, ok, 50 for dagen? Jeg som knapt er innom?

Det er igrunnen rart at min labre aktivitet her i november er nok til å ligge trygt plassert på topp 30. Det burde jeg ikke, med 800 innlegg etter 16 dager altså, det er bare 50 for dagen!

Ehh, ok, 50 for dagen? Jeg som knapt er innom?
Samme her... vil ikke si jeg er like trygt plassert, men er på topp 30.

God morgen alle :)
Håper dere har sovet godt, og er klare for en ny dag!

Her skal jeg til legen å få noen blodprøvesvar, samt forhåpentligvis forlenge sykemeldingen min litt. Fungerer dårlig om dagen :o

God morgen.
Sovet elendig i dag.
Skal til legen og ta en glykosebelastningstest.
Jeg virkelig heter de testene der.
Møt opp på legekontoret gravid og fastende.
Drikk sukkervann og vent et par timer.
Dersom du spyr, begyn på nytt en annen dag..

God morgen, da er dagen her. Gyn, og dommen for veien videre. Glad jeg får med meg mannen.

Lykke til hos legen alle sammen :) Her ligger jeg våken og venter på at jeg skal få sove igjen. Babyen våkner når mannen drar på jobb så når hun har sovnet eller hvertall roet seg i magen da sover jeg litt til :D

God morgen alle :)
Håper dere har sovet godt, og er klare for en ny dag!

Her skal jeg til legen å få noen blodprøvesvar, samt forhåpentligvis forlenge sykemeldingen min litt. Fungerer dårlig om dagen :o
Huff da, er du dårlig ?

Back
Topp