Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. har bestandig vært glad i lilla.Lilla er så fint.
Kos deg med kjærestetid.Mannen lurte på om vi kunne være kjærester nå... Så da får jeg vel legge vekk BV litt
Viktig å kose segHverdagsluksus!![]()
Leverpostei er yummiiii!!
Ja innimellom såLeverpostei er yummiiii!!![]()
Du går egentlig ikke glipp av noe spesieltSkjer ? Føler jeg alltid går glipp av så mye her fordi jeg er på jobb om dagen :/
Ganske rolig her ikveld synes jegDere skravler jo som bare det, her logget jeg av for å ha familietid under masterchef å dere bare skravler og skravler..
Det har jeg ogsåJa.. har bestandig vært glad i lilla.![]()
Må jo det når man ikke har tid på dagenDere skravler jo som bare det, her logget jeg av for å ha familietid under masterchef å dere bare skravler og skravler..
Ganske rolig her ikveld synes jeg
10 sider på en time er da ikke rolig..Dere skravler jo som bare det, her logget jeg av for å ha familietid under masterchef å dere bare skravler og skravler..
Her er det mye skravling nå ogsåSkjer ? Føler jeg alltid går glipp av så mye her fordi jeg er på jobb om dagen :/
Ah det var derfor jja..Må jo det når man ikke har tid på dagen![]()
Uff, man blir så innmari gla i dyra sine... får skikkelig vondt av deg nå21men vært i full bruk frem til nå. Må vel ringe dyrelege i morgen å avtale ul. Håper bare ikke hun må tas nå før termin i mars. Vil gjerne ikke gå igjennom noe så trist som gravid hormonell. Krysser fingrene for det ikke er så ille.
Tårene sprutet i bilen på vei hjem fra stallen i sta. Ikke klar for dette![]()
Var litt mer tempo like før mcGanske rolig her ikveld synes jeg