Det skjønte jeg. Men det er jo så tett mellom plassene... og avstanden blir bare mindre for hver oppdatering.
Snittet har gått litt opp på 30. plassen igjen, men det er fortsatt ikke tilbake der det var første halvdel av oktober.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønte jeg. Men det er jo så tett mellom plassene... og avstanden blir bare mindre for hver oppdatering.
Usj! El smerter?Jeg har hatt en del vondt i dag, men nå roer det seg litt ned. Men nå er jeg veldig sliten. Usj for en uke.![]()
Jo... vi regnet med at det kom til å bli ett kjør på slutten jo :/Var det ikke det vi snakket om i begynnelsen av måneden når vi så konkurransereglene?
Og hva synes du?Ser reprisen jeg nå siden jeg ikke så det i går, men vet jo hvem som går ut da siden dere skrev det her![]()
Så absolutt, for jeg har lyst på den i blå eller sånn mørk grå(trur jeg det var)Ja, det er morsomst når man kan velge farge selv.
Det gjør det her også, men kom meg fremover
Har økt litt fra før helgen, men det var for å slippe kjøret nå de siste dagene... prøve å safe litt![]()
Jeg følger medNå er det masterchef
Den blå er også kjempe fin.Så absolutt, for jeg har lyst på den i blå eller sånn mørk grå(trur jeg det var)
Da burde du tatt deg en liten tur hitBra, nå blåser det ikke like ille lenger, så nå tror jeg at man kunne løpt her og.![]()
Liker liker! Spent på hvem som går ut idagNå er det masterchef
Har akkurat satt det påNå er det masterchef
Ja måtte bare flytte meg over til sofaen ^^Kan du ikke lade tlf i nærheten av deg da?
Synes det var latterlig at de gikk ut for et hår..,Og hva synes du?
Da burde du tatt deg en liten tur hit![]()
Nei det er litt roligere. Men det er jo ikke 30 plassen vi er redd forSnittet har gått litt opp på 30. plassen igjen, men det er fortsatt ikke tilbake der det var første halvdel av oktober.