Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, håper dyrlegen finner ut hvorforHvorfor lærer jeg aldri? Må jo ikke planlegge noe, da går det i vasken. I dag vil ikke hesten spise, blir dyrelege istedenfor husarbeid. Sukk
Det kommer segda skjønner jeg godt jeg har få stjernermen jobber hardt nå!
![]()
Takk! Men forunderlig nok, ser ikke min liste slik ut....
Så kjjiptHvorfor lærer jeg aldri? Må jo ikke planlegge noe, da går det i vasken. I dag vil ikke hesten spise, blir dyrelege istedenfor husarbeid. Sukk
Speltrundstykker og egg, akkurat som jeg ønsketHerlighva lager han?
Ser den nåDet kommer seginne på skravletråder får man mange innlegg
Snill mann!Speltrundstykker og egg, akkurat som jeg ønsket![]()
oj... SSSSSmuglestSer den nåHar vært her før og muglest litt, men har liksom ikke turt å si noe
føltes litt som å buse inn i en tett omslynget gruppe på gata og begynne å skravle om du skjønner
men det var jo en hyggelig gjeng å "buse inn i" jo!
![]()
Er du på app? Då kan du berre gå inn på profilen din og trykke på bildet, så får du valg om å ta nytt bilde eller velge frå galleriTakk! Men forunderlig nok, ser ikke min liste slik ut....![]()
Godt du ikke har det daoj... SSSSSmuglest
har ikke sitti og mygla her heller![]()
Det er hanSnill mann!![]()
Skjønner hva du mener, men her er det ingen som ser rart på deg om du buser innSer den nåHar vært her før og muglest litt, men har liksom ikke turt å si noe
føltes litt som å buse inn i en tett omslynget gruppe på gata og begynne å skravle om du skjønner
men det var jo en hyggelig gjeng å "buse inn i" jo!
![]()
Hva betyr egentlig alle symbolene under kommentarene? Skjønner tommel opp og tommel ned, men resten?
Sitter å venter på at frøkena er ferdig i dusjen... så meget lite her.Skjer det noe spennende her da?![]()
Her ventar me på Extra-trekningSkjer det noe spennende her da?![]()
Litt rolig her nåSkjer det noe spennende her da?![]()
Varmblodsdu får levere støvsugeren til mannen
lykke til med hesten forrestenhvilken type er det? (har selv fjordhest
)