Er han en liten sjarmør?Poden har 3 jenter som løper etter han, de skal visst ta bilde av han med mobilen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er han en liten sjarmør?Poden har 3 jenter som løper etter han, de skal visst ta bilde av han med mobilen...
De er borte nåHaha... ser det for meg
og når jeg atter en gang stiller spørsmål.... finner virkelig ikke ut hvordan jeg får profilbilde... anyone?Hva betyr egentlig alle symbolene under kommentarene? Skjønner tommel opp og tommel ned, men resten?
Er nok detEr han en liten sjarmør?![]()
Lag deg mat!Jeg er såååååååå sulten
Om du holder musa over symbolene så skal det komme oppHva betyr egentlig alle symbolene under kommentarene? Skjønner tommel opp og tommel ned, men resten?
Nei mannen lagerLag deg mat!
Trykk på brukernavnet ditt så skal det komme opp alternativ å der kan du skifte profilbilde om jeg ikke tar helt feilog når jeg atter en gang stiller spørsmål.... finner virkelig ikke ut hvordan jeg får profilbilde... anyone?
HerligNei mannen lager![]()
åhh! takk for detOm du holder musa over symbolene så skal det komme opp![]()
det er det jeg har fått beskjed om før... tro meg, har prøvd, men finner nada...Trykk på brukernavnet ditt så skal det komme opp alternativ å der kan du skifte profilbilde om jeg ikke tar helt feil
Flink mann!Nei mannen lager![]()
Ja det er detHehe men det er jo forstårlig da
Ja det hender her også. Fryser ned og tar det opp for å spise senerehehe samme her, problemet kmmer dagen etter, når ingen av oss har lyst på samme som dagen før![]()
Hvis du holder musen over kommer det opp hva det betyrHva betyr egentlig alle symbolene under kommentarene? Skjønner tommel opp og tommel ned, men resten?
De stjernene får du etter hvor mange innlegg du har trur jegåhh! takk for dethar desse noe betydning for stjernene over profilbildet?
du får levere støvsugeren til mannenHvorfor lærer jeg aldri? Må jo ikke planlegge noe, da går det i vasken. I dag vil ikke hesten spise, blir dyrelege istedenfor husarbeid. Sukk
da skjønner jeg godt jeg har få stjernerDe stjernene får du etter hvor mange innlegg du har trur jeg
http://forum.babyverden.no/threads/slik-endrer-du-profilbildet-ditt.1719795/det er det jeg har fått beskjed om før... tro meg, har prøvd, men finner nada...blind kanskje?