Janetz
Elsker forumet
Kanskje det er der jeg gjør feil? Slette face og væer på bv isteden for?Samme her... har ikke tid til det. Jeg er jo her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det er der jeg gjør feil? Slette face og væer på bv isteden for?Samme her... har ikke tid til det. Jeg er jo her![]()
Kjøttkaker i brun saus med poteter, grønnsaker og ertestuing.hva hadde/skal dere ha til middag i dag? Jeg venter mannen hjem om en times tid, og er helt tom for ideer![]()
hehe måtte i frysen og sjekke, men der var det bare tre stk i posenKjøttkaker i brun saus med poteter, grønnsaker og ertestuing.
synes det er grusomt å finne fantasi hver dag til middagen... finnes ikke en middagstipsetråd her inne da?hehe måtte i frysen og sjekke, men der var det bare tre stk i posen![]()
Hehe, det var ikkje store middagen nei...hehe måtte i frysen og sjekke, men der var det bare tre stk i posen![]()
Hadde blitt en stygg geip på mannen når han så det jaHehe, det var ikkje store middagen nei...
Skulle ha fiskeboller i hvitsaus. Men så hadde jeg glemt at mannen skal bort så da blir det egg og bacon istedesynes det er grusomt å finne fantasi hver dag til middagen... finnes ikke en middagstipsetråd her inne da?![]()
Det vaer ikke mye skravlepause ser jeg..Nei skal vi ha skravle pause jenter?? Hihi jeg må vertfall.
Gå en turHva er planen deres i dag da?
Det er ikke vanskelig akkuratSkjønner ikke hvordan man klarer å skrive 60 innlegg på en dag jeg... Er dere inne på mange forskjellige forum?
Slik gjør jeg det også, sjelden jeg gidder å lage skikkelig middag bare til meg selvSkulle ha fiskeboller i hvitsaus. Men så hadde jeg glemt at mannen skal bort så da blir det egg og bacon istede
Det er ikke så veldig mye.Men nå ligger 31 plassen 100 innlegg bak![]()
Her har jeg alt gått fire turer, type trilleGå en tur![]()
Det høres kjempe godt utSlik gjør jeg det også, sjelden jeg gidder å lage skikkelig middag bare til meg selvmen da ble det stekt entrecote med potetbåter, salat og viltsaus
mannen fikk velge
![]()
Har ikke slettet. Bare aldri er derKanskje det er der jeg gjør feil? Slette face og væer på bv isteden for?![]()
Har vi tid til skravlepause?Det vaer ikke mye skravlepause ser jeg..
Det høres helt greit utLigger på sofaen og dupperSett på roboten!
Det er det, men det andler vel mest om å være effektiv når du er innomDET er sjukt mange innlegg det!!