Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det kan jeg tru var ekkelt jaJeg sto i butikken og betalte og går ut og ser at jeg faktisk har en hel pose med klementiner i hånden som ikke er betalt for. Æsj så ekkelt!
haha... sånt skjer av og til... derfor jeg må ha alt i kurven ellers blir det glemtJeg sto i butikken og betalte og går ut og ser at jeg faktisk har en hel pose med klementiner i hånden som ikke er betalt for. Æsj så ekkelt!
OjJeg sto i butikken og betalte og går ut og ser at jeg faktisk har en hel pose med klementiner i hånden som ikke er betalt for. Æsj så ekkelt!
Løp inn igjen nesten på gråtenOi, det kan jeg tru var ekkelt ja
Ja, skulle bare ha klementiner og en pepsi max så var i grunn ikke så mye og holde styr påhaha... sånt skjer av og til... derfor jeg må ha alt i kurven ellers blir det glemt![]()
Det er så fort gjort!!!Ojhar holdt på å gjøre slikt flere ganger jeg og. På type cubus/hm butikker. Plukket opp neilfiler, hårstrikl eller no annet smått og glemmer av det og er på vei ut
![]()
hehe... har hendt her også, men med litt mer å handle samtidig som jeg har hatt en urolig frøken i vogna. som oftest er det det hun har i hånden som underholdning jeg glemmer. betaler ser nei huff det var den der når vi er på tur ut. snu og betale.. bare håpe på kort køJa, skulle bare ha klementiner og en pepsi max så var i grunn ikke så mye og holde styr på![]()
Jeg gikk bare fremst i køen jeg, haha. Var så forvirrahehe... har hendt her også, men med litt mer å handle samtidig som jeg har hatt en urolig frøken i vogna. som oftest er det det hun har i hånden som underholdning jeg glemmer. betaler ser nei huff det var den der når vi er på tur ut. snu og betale.. bare håpe på kort kø
Ja, ikke gøy å tape med ett par innlegg...Håper jeg også. Må være flinke å skravle hverandre oppså noen av "oss" slipper å være den på plass 31
![]()
Det hadde vært kjedelig!Ja, ikke gøy å tape med ett par innlegg...
Ikke så nøye om man ligger på 1 eller 30 plass neiJeg er heldig som har fri da kan jeg passe på å holde avstanden til 31 så lenge den øker. Er ikke nå nøye om jeg holder plasseringen bare jeg holder avstanden![]()
Ja fy, da hadde jeg blitt litt surDet hadde vært kjedelig!
Det hadde jeg og altså!!Ja fy, da hadde jeg blitt litt sur![]()
Det tror jeg så absolutt!Absolutt. Han får seg nok en overaskelse over HVOR detaljert alt er![]()
Fort gjort, men rart de i kassen ikke sa noe..Jeg sto i butikken og betalte og går ut og ser at jeg faktisk har en hel pose med klementiner i hånden som ikke er betalt for. Æsj så ekkelt!
Litt som den kjipe 4 plassenDet hadde jeg og altså!!
nei bare man er på topp 30 så er det helt greitIkke så nøye om man ligger på 1 eller 30 plass nei![]()
Ja det synes jeg ogFort gjort, men rart de i kassen ikke sa noe..