Samme herBare glad om jeg vinner jeg, så jeg kan i grunn ta hva som helst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herBare glad om jeg vinner jeg, så jeg kan i grunn ta hva som helst![]()
Tusen takk søtaSkal følge med for deg![]()
Hihihi!!! Da må du kjøpe deg en nyTrur jeg må kjøpe meg ny bh igjen snart, de har vokst igjen nå![]()
Ja men det er jeg enig i . Akkurat det samme hva jeg vinner, men hadde vært koselig å vinne noeBare glad om jeg vinner jeg, så jeg kan i grunn ta hva som helst![]()
Krysser fingrene for ossSamme her![]()
Den er finJeg vil gjerne ha stelleveska![]()
Håper du kjøpte den i str størreHihihi!!! Da må du kjøpe deg en nyJeg kjøpte en amme bh i ull forrige uke, håper den passer når jeg får melk i
![]()
Vi er enkle altsåSamme her![]()
Gjerne detJa takk alt sammen?![]()
Veldig fin. Alltid önska meg ei fra storsak, men det har vært litt for dyrt for budsjettet vårtDen er fin![]()
Greit og investere i en ny en daTrur jeg må kjøpe meg ny bh igjen snart, de har vokst igjen nå![]()
Hihi, men hvis du skulle velge en ting da ?Gjerne det![]()
Det er jo gratisVi er enkle altså![]()
Jeg hadde den planen om en så flott stelleveske men endte med den som hørte til vognaVeldig fin. Alltid önska meg ei fra storsak, men det har vært litt for dyrt for budsjettet vårt![]()
Neste Trondheimstur blir det ny bhGreit og investere i en ny en da![]()
Syns vi jobber ganske hardt for å vinne jegDet er jo gratisnesten da for vi jobber jo for å vinne
Kanskje stokke stolenHihi, men hvis du skulle velge en ting da ?![]()
Hahah samme som meg daJeg hadde den planen om en så flott stelleveske men endte med den som hørte til vogna![]()
Trur neppe Alina får en kniv tilJeg ser reprisen på farmen nå... Skal de ødelegge ukesoppdraget!? :O