Det er vel deler av årsaken til at jeg ikke kommer.Da må du løpe langt
Også regner det ute...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel deler av årsaken til at jeg ikke kommer.Da må du løpe langt
Hihi, da satser jeg på det går braNei, jeg spiser godteri så å si hver dag. Ikke fått noe utslag
Nei, jeg spiser godteri så å si hver dag. Ikke fått noe utslag
Det har jeg ogsåJeg har dilla på melk og oboy for tiden![]()
Men Sara? Spotter du i kveld?
Les sara tester trådenMen Sara? Spotter du i kveld?
Satser på det fortsatt ikke er noeIkke vært på do siden før middag, faktisk. Sikkert på tide å sjekke igjen, det gikk bare veldig i ett her i det siste. Men ikke noe enda, i alle fall.
Du bør dog helst ikke spise store mengder hver dag. Utslag er nå en ting, men...
JenteKanskje jeg bør begynne å fylle ut de papirene jeg skal ha med på OUL i morgen..
Tror dere det er gutt eller jente?
Hehe, kan sende med flyet mitt jeg.Det er vel deler av årsaken til at jeg ikke kommer.
Også regner det ute...
Så spennende !Ikke vært på do siden før middag, faktisk. Sikkert på tide å sjekke igjen, det gikk bare veldig i ett her i det siste. Men ikke noe enda, i alle fall.
Nei da, men sist satt jeg i venterommet og stresset med å få de fylt ut før OUL'en.Er det mye å fylle ut? Husker ikke sånn der
Ingen anelse om du har gutt eller jente inni der
Hahahahha *morsomt*Sier hun som nettopp innrømmet å drikke kakao mer eller mindre daglig i 4 mnd på vinteren... ok, jeg skal ikke si mer...
Og veldig rampeteOg hun er så fin og snill ♡
Tror gutt!Nei da, men sist satt jeg i venterommet og stresset med å få de fylt ut før OUL'en.
Gidder ikke det denne gang
Glemte og ta det med jeg! Tar det med på vekstkontrollNei da, men sist satt jeg i venterommet og stresset med å få de fylt ut før OUL'en.
Gidder ikke det denne gang
Lyst på RottweilerRottweiler i sin beste alder, 7 mnd![]()
SprækingI morgen har jeg planer om å være sprek igjen, forresten. Svømming før jobb.
Bare forsikre meg om at jeg vet hvor jeg har kvitteringa jeg skal vise frem inntil jeg får laget halvtårskort med bilde.