Felles skravle 2015

Men Sara? Spotter du i kveld?

Ikke vært på do siden før middag, faktisk. Sikkert på tide å sjekke igjen, det gikk bare veldig i ett her i det siste. Men ikke noe enda, i alle fall.

Ikke vært på do siden før middag, faktisk. Sikkert på tide å sjekke igjen, det gikk bare veldig i ett her i det siste. Men ikke noe enda, i alle fall.
Satser på det fortsatt ikke er noe :)

Du bør dog helst ikke spise store mengder hver dag. Utslag er nå en ting, men...

Sier hun som nettopp innrømmet å drikke kakao mer eller mindre daglig i 4 mnd på vinteren... ok, jeg skal ikke si mer...

Så spennende !

Sier hun som nettopp innrømmet å drikke kakao mer eller mindre daglig i 4 mnd på vinteren... ok, jeg skal ikke si mer...
Hahahahha *morsomt* :D

I morgen har jeg planer om å være sprek igjen, forresten. Svømming før jobb.

Bare forsikre meg om at jeg vet hvor jeg har kvitteringa jeg skal vise frem inntil jeg får laget halvtårskort med bilde.

I morgen har jeg planer om å være sprek igjen, forresten. Svømming før jobb.

Bare forsikre meg om at jeg vet hvor jeg har kvitteringa jeg skal vise frem inntil jeg får laget halvtårskort med bilde.
Spræking :D Flink du er :D Svir du av test i morgen?

Back
Topp