Hva strikker du?Skravles etter det daJeg skal strikke litt nå, lage middag også skravle igjen etter det
Middag kl.17 ich i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva strikker du?Skravles etter det daJeg skal strikke litt nå, lage middag også skravle igjen etter det
Middag kl.17 ich i dag.
Hadde jeg bare vært derKlart alle her!men også terminforum ol
![]()
Ja det var det. Hadde vi kun vært 30 i topp med god avstand til 31 så hadde det vært noe annet, men nå er det rift om å ikke komme på 31 så ingen forutenom topp 10 føler seg trygge.Tviler vel på at denne panikken slipper tak før lørdag![]()
Putter du alt der?Tørketrommelen tar den jobben her![]()
Var flukten fra dyreskogenAner ikke![]()
Det blirHadde jeg bare vært dermen unner jo de som vinner selvfølgelig. Det er jo rettferdig med litt konkurrase.
![]()
Har vel egentlig ikke vært i tvil der siden vi startet i oktoberDet blir![]()
Startet prøving nå oktober?Har vel egentlig ikke vært i tvil der siden vi startet i oktober
Hehe aldri hørt om tror jegVar flukten fra dyreskogen![]()
Aah... den du qoutetStartet prøving nå oktober?![]()
Det gjorde jeg for en stund siden og! For et lassI kveld skal jeg ha storrydding hjemme. I klesskapet. Har jeg ikke brukt det så langt i år, til fretex med det!!![]()
Sååånn ja!Aah... den du qoutetnei er i pp6
siktet til konkurransen jeg
![]()
Nå mååå jeg bare. Gått over stokk og steinDet gjorde jeg for en stund siden og! For et lass![]()
Det var det her og!!! Mye jeg ikke hadde brukt på 3 årNå mååå jeg bare. Gått over stokk og steiner sååååå fult!! Uff
Bare 15 min igjen av dagen!! Hurraaa!!![]()
Ja skummelt så det hoper seg oppDet var det her og!!! Mye jeg ikke hadde brukt på 3 år![]()
Det er det helt klart.Gøy å vinne!