Åhhh, da er det bare å brette! Og inn i riktig skap...Går greit og putte det inn i maskin men når jeg hører den er ferdig... æsj![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhhh, da er det bare å brette! Og inn i riktig skap...Går greit og putte det inn i maskin men når jeg hører den er ferdig... æsj![]()
HahahaHaha, jeg ble faktisk litt fornøyd i sted når mannen spurte om det gikk greit at han reiser på hytta på fredagda får jeg jaggu litt tid til å holde meg inne på lista
![]()
Og sånn går no dagan!Åhhh, da er det bare å brette! Og inn i riktig skap...
HahahHaha, jeg ble faktisk litt fornøyd i sted når mannen spurte om det gikk greit at han reiser på hytta på fredagda får jeg jaggu litt tid til å holde meg inne på lista
![]()
Ikke snakk om det engangJa enig! Også når det skal tas ned igjen![]()
Her henges det først oppÅhhh, da er det bare å brette! Og inn i riktig skap...
Halvtime.Ja, det må du! Ferdig snart?
PanikkFår du abstinenser? Eller panikk?
Har du havnet nedpå eller er du stand by?Halvtime.
Så hente unger, og lage middag og spise den.
Skravle etter det
Ikke få panikkPanikk
Klart alle her!Ja unner alle her den. Nå er det under 4,5 dager igjen til slutten for denne mnd
"Ikke få panikk, ikke få panikk" hørtr jeg oppi hodet no i en eller annen tv-figurs stemmeIkke få panikk![]()
Flukten fra dyreskogen!!!"Ikke få panikk, ikke få panikk" hørtr jeg oppi hodet no i en eller annen tv-figurs stemmehvor har jeg det fra?
Hihi jeg kjente på panikken selv i morges! Ikke noe gøyPanikk
Skravles etter det daHalvtime.
Så hente unger, og lage middag og spise den.
Skravle etter det
Aner ikke"Ikke få panikk, ikke få panikk" hørtr jeg oppi hodet no i en eller annen tv-figurs stemmehvor har jeg det fra?
JeppHahahaJa da får du litt tid til å skravle da
![]()
Hehe... håper den letter utover kveldenPanikk
Tørketrommelen tar den jobben herHer henges det først opp![]()
Tviler vel på at denne panikken slipper tak før lørdagHehe... håper den letter utover kvelden![]()