Felles skravle 2015

Jeg har slutta og åpna døra på halloween jeg :p Med mindre jeg ser at det er små barn såklart! Min farmor hadde en fryktelig ubehagelig opplevelse og hun bor rett ved oss

Oppdatert 09:49

7. Kengu: 2276 (190 %)
8. Huleboer!: 2184
11. Liisjja: 2072 (173 %)
14. trinebeth: 1870
15. Mars2015: 1868
19. Lykkeliten: 1703 (142 %)
21. Mirell: 1657
22. Sara: 1652
23. Twinkle: 1639
24. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 1610
25. Molly: 1601
28. FruJohnsen: 1529
29. Lovebelly: 1516 ligger 70 innlegg foran 31. plassen

31. Fiona84: 1446 ligger 62 innlegg bak 30. plassen
52. Plomme: 578
62. Lilla86: 453
100. Gretehelenl: 260

30. plassen har 1508 (126 %)
31. plassen har 1446
32. plassen har 1149
35. plassen har 1016
40. plassen har 849
100. plassen har 260

Når denne dagen er over har det gått 87 % av oktober, tilsvarende 1045 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 34 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Nå har 30. plassen ca 55 innlegg i snitt per dag (1436 / 26 dager), tilsvarende omtrent 1710 innlegg etter 31 dager.
Her Twinkle!

Jeg har slutta og åpna døra på halloween jeg :p Med mindre jeg ser at det er små barn såklart! Min farmor hadde en fryktelig ubehagelig opplevelse og hun bor rett ved oss
Åh? Var det ikke godteri de ville ha? "gi meg tv'n din"?

Noe så skummelt da gitt :p
Ha ha ja han er ganske grov i målet da, det skal han ha. Også er han noen cm for stor til jack å være. Men han er fortsatt 32 cm høy eller noe :P Ikke store karen! Men barskere mann i gata finner du ikke!

Her er Halloween stort, men i år må vi nok bare sette ut en skål siden vi ikke er hjemme så lenge.

Åh? Var det ikke godteri de ville ha? "gi meg tv'n din"?
Det var rett og slett en på 1.90 med skrik maske og svarte klær og han bare stod der, sa ikke en dritt. Så begynte han og legge hode på skakke og farmor lukket igjen døra og han satte beinet sitt foran døra men hun greide og lukke den. Han sto utenfor i samme posisjon i 45 min!! Det var 23.00 på kvelden. Creepy shit

Her er Halloween stort, men i år må vi nok bare sette ut en skål siden vi ikke er hjemme så lenge.
Det blir mer og mer her også! Syns det er koselig i grunn! Blir skuffa om det ikke kommer noen :P Men i USA har de den tradisjonen med at om man vil ha besøk på halloween så setter man ut gresskarlykt, vil man ikke så har man ikke lykt. Hvor vidt det blir respektert er nå en ting, men sånn skulle vi hatt det her også! Da hadde det ikke vært så mange sure miner for at det kommer barn og tigger godteri på døra.

Det var rett og slett en på 1.90 med skrik maske og svarte klær og han bare stod der, sa ikke en dritt. Så begynte han og legge hode på skakke og farmor lukket igjen døra og han satte beinet sitt foran døra men hun greide og lukke den. Han sto utenfor i samme posisjon i 45 min!! Det var 23.00 på kvelden. Creepy shit
Hørtes ikke helt god ut..

Det blir mer og mer her også! Syns det er koselig i grunn! Blir skuffa om det ikke kommer noen :p Men i USA har de den tradisjonen med at om man vil ha besøk på halloween så setter man ut gresskarlykt, vil man ikke så har man ikke lykt. Hvor vidt det blir respektert er nå en ting, men sånn skulle vi hatt det her også! Da hadde det ikke vært så mange sure miner for at det kommer barn og tigger godteri på døra.
Her skrur man bare av utelyset om man ikke er med.

Det blir mer og mer her også! Syns det er koselig i grunn! Blir skuffa om det ikke kommer noen :P Men i USA har de den tradisjonen med at om man vil ha besøk på halloween så setter man ut gresskarlykt, vil man ikke så har man ikke lykt. Hvor vidt det blir respektert er nå en ting, men sånn skulle vi hatt det her også! Da hadde det ikke vært så mange sure miner for at det kommer barn og tigger godteri på døra.
Her er det jo egentlig slik at dersom man ikke har på utelys betyr det at man ikke vil ha besøk men vet ikke om noen bryr seg :p Du må kle ut baby :D

Ha ha ja han er ganske grov i målet da, det skal han ha. Også er han noen cm for stor til jack å være. Men han er fortsatt 32 cm høy eller noe :P Ikke store karen! Men barskere mann i gata finner du ikke!
Han må jo passe på familien sin :D

Back
Topp