Felles skravle 2015

Wow her går det unna i dag! Er oppratt på jobb så får ikke vært innom appen så ofte. Masse sider siden sist:p
Noen må gjøre en innsats for samfunnet også! Hei forresten! :D

Dere har rukket og skravle masse på morran :p

Neimen for ett språk på deg..
Ja jeg blir irritert når det kommer unger som tror det er om å gjøre å tømme bollen her på kortest mulig tid og ikke takker en gang når de går O.o Er heldigvis ikke mange av dem men de finnes!

Jeg våknet ikke før nå! Altfor deilig :D
He he jeg fikk sove 5 timer sammehengende i dag! Våknet 5- 5.30 av sulten frøken! Så sov vi fra sju til halv ti! Utrolig digg! Føler meg uthvilt!

He he jeg fikk sove 5 timer sammehengende i dag! Våknet 5- 5.30 av sulten frøken! Så sov vi fra sju til halv ti! Utrolig digg! Føler meg uthvilt!
Sååå deilig :D

Jeg får ikke sjekka lista på app jeg, blir bare slengt ut med engang

Ja jeg blir irritert når det kommer unger som tror det er om å gjøre å tømme bollen her på kortest mulig tid og ikke takker en gang når de går o_O Er heldigvis ikke mange av dem men de finnes!
Tja det er vel ordi det er forskjell på hvor mye hver enkelt gir tenker jeg. ikke så lett å huske:)

Som arbeidende kvinne tror jeg nesten jeg må melde meg ut at denne konkurransen :P
Har ikke tid på formiddagen

Trenger nesten ikke kle han ut, et år det ringte på døra så begynner bikkja å bjeffe som vanlig, så hører vi masse jentehyl på utsiden blandet med "DE HAR HUND!!!!" Når jeg åpnet døra stod det en prinsesse igjen på trappa mens resten av følget løp nedover gårdsplassen :P Skummelt hos oss!

Jeg får ikke sjekka lista på app jeg, blir bare slengt ut med engang
Naw så lumpent gjort! Er ikke lenge siden Lykkeliten_86 la ut oppdatering om du gidder bla et par sider :P

Trenger nesten ikke kle han ut, et år det ringte på døra så begynner bikkja å bjeffe som vanlig, så hører vi masse jentehyl på utsiden blandet med "DE HAR HUND!!!!" Når jeg åpnet døra stod det en prinsesse igjen på trappa mens resten av følget løp nedover gårdsplassen :P Skummelt hos oss!
Haha, hvordan hund har dere ? :p

Back
Topp