Easy peasy!Ja det er planen min. 50 innlegg nå før legen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Easy peasy!Ja det er planen min. 50 innlegg nå før legen![]()
Det bør duKan ikke ha noe av det vettu! Ååh jeg er sulten, og lillemor sover. Burde benytte meg av sjansen og smøre frokost
7.plassHvilken plass er du på?
Lurer på hvor mange jeg har klart til nåEasy peasy!
Åååååh sååå deilig!7.plass![]()
Ja ok da, det er greitHahahaha... Nei altså. Det er venninner jeg ser sjeldent. Har 3 dater denne uka. Det må jeg få til.. Et par timer![]()
Skravles senere daNei, nå må det gjøres litt her, vi skravles senere i dag![]()
Hihi takk for forståelsen!Ja ok da, det er greit![]()
Ha ha bare å legge real life til side og dra frem BV livet frem til lørdagMen wææ vi kan jo ikke holde på sånn hele uka.. Og kjempe om plassen. Jeg har jo planer om å kjøpe julegaver og ta nedvask av hus.. Cafe med venninner.....![]()
Bare fortsette å skravle i dette tempoet så går det braSkummelt hvor nærme vi ligger alle sammen på bunn topp 30.
Hihihi! Jeg har handla inn godis allerede jeg. Kanskje bare sette det utforbi med en lapp: Ta to sjokolader og stikkSå lenge uteleder er av skal de ikke komme![]()
Du er utrolig flink!
Må være litt grei innimellomHihi takk for forståelsen!
Hahaha.. Uff nei kan ikke være så slem. Kan jeg?Ha ha bare å legge real life til side og dra frem BV livet frem til lørdag"Sårri fålkens!! Sees neste uke, jeg har en konkurranse å vinne!"
Mange gjør detHihihi! Jeg har handla inn godis allerede jeg. Kanskje bare sette det utforbi med en lapp: Ta to sjokolader og stikk![]()
Uff det er kjempe tristKan hende vi trenger det på slutten. I går klaffet det så jeg fikk sjekket. Det endres nok ikke, jeg er ganske sikker på at det blir en av oss på den listen som blir nr 31.
Lykkeliten har kontrollMå ha oversikt.![]()
Kos deg med det du skalNei, nå må det gjøres litt her, vi skravles senere i dag![]()