Molly
Med lille spira i magen <3
Ja jeg vet. HJEELP. Jeg har ramla ned til 25 plass. Lå på 10ene i starten, og nå de siste ukene har jeg vært på 20ene plass. Nå er det skjerpings!Hyyyyl!!!!! Her har kampen for topp 30 virkelig trådd til!! Hjelpes!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg vet. HJEELP. Jeg har ramla ned til 25 plass. Lå på 10ene i starten, og nå de siste ukene har jeg vært på 20ene plass. Nå er det skjerpings!Hyyyyl!!!!! Her har kampen for topp 30 virkelig trådd til!! Hjelpes!
Gjorde hun? Uff jeg blir stressa. Ramler jo ned hele tiden jegTør ikke si det for sikkert. Hun som er på 29 nå kom som en rakett.
Ha ha sårri, tror det er jeg som ødela dynamikken..Ja. Litt irriterende at det ble 31 som kjemper. Likte godt når vi bare var 30 jeg.![]()
Ikke lett når det er så tett i "bunnen"..Oi skummelt. Du får skravle deg opp et par hakk!
God morgen MollyGOD MORGEN JENTER!
Kan være greit jaHar også mista skravlelysten, men jeg får vel skravle litt denne uka. Så jeg ikke ramler ned![]()
Vi får håpe detSå bra, godt du følger medDe har sikkert gitt opp!
Uff jeg syns dette var skikkelig nervepirrende jeg !! Jeg griner om jeg kommer på 31.Ikke lett når det er så tett i "bunnen"..
Forferdelig! Grusomt! Jeg kan ikke være sosial utenom BV før oktober er omme!! En kveld i bursdag og VIPS så er det kun få innlegg som skiller meg fra 31. plassJa, det blir skikkelig spennande innspurt dette..![]()
Men er alikevel 31 med i kampen !!Vi får håpe det![]()
Du er safe- foreløpigHyyyyl!!!!! Her har kampen for topp 30 virkelig trådd til!! Hjelpes!
Ja nå er det skjerpings!Kan være greit ja![]()
Bare det ikke kommer flere snikereGjorde hun? Uff jeg blir stressa. Ramler jo ned hele tiden jeg![]()
Antakeligvis ganske lurt å ikke undervurdere dem ja..De som ligger på 32. og nedover har ikke satt opp tempoet på samme måte, men jeg følger med på dem.
Det er kjempe skummelt.. Jeg må skravle en del denne uken jeg da.. Komme meg litt på topp. Fredag har jeg planer, så blir lite skravling daForferdelig! Grusomt! Jeg kan ikke være sosial utenom BV før oktober er omme!! En kveld i bursdag og VIPS så er det kun få innlegg som skiller meg fra 31. plass![]()
Nei det er ikke lov !Bare det ikke kommer flere snikere![]()
Absolutt, litt irriterende å ryke nå den siste uken når man har ligget mellom 10-20 plass hele mnd..Ja nå er det skjerpings!
Vi må ikke undervurdere noen neiAntakeligvis ganske lurt å ikke undervurdere dem ja..
Det straffa seg ja! Du lå da rimelig høyt oppe på lista før du hadde pause?Jeg har jo ikke skravlet omtrent de 2 siste ukene, så får se å sette opp tempoet igjen nå!
Ja det blir for dumt!Absolutt, litt irriterende å ryke nå den siste uken når man har ligget mellom 10-20 plass hele mnd..