Tidlig? Er vel ikke det akkuratSå tidlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidlig? Er vel ikke det akkuratSå tidlig![]()
Jeg er for det meste her og litt inne på termin-sidene..God kveld. Har koset meg med familien og de som har vært her inne... syns vi har fått skravlet mye i helgen. Syns jeg har blitt litt bedre kjent inne på bv sånn generelt. Ikke hver dag jeg beveger meg ut fra denne tråden![]()
Så tidlig![]()
Tidlig? Er vel ikke det akkurat
klokka er jo bare halv 10 joTidlig? Er vel ikke det akkurat
Masse lykke til..hehehe ja. Men jeg får tidlig UL på onsdag.. Da er jeg 7 uker på vei.. hvis alt går bra da kan det være at jeg begynner og fortelle det til familien.
Så spennende!!! lykke til!Masse lykke til..
Hadde selv første UL 6+5
Vi har OUL på tirsdag..
Får håpe han legger seg sammen med deg og ikke går en time med hunden først..Det blir senga etter kampen her. 20 min igjen.
Beklager, las ikke hovedinnlegg, antok bare at det var for gravide.Som det også står beskrevet i hovedinnlegget i denne tråden
Klokken forteller meg at jeg burde legge meg selvHAlv ti er ikke akkurat sent, for voksne folk...
Jeg sa vel snartHAlv ti er ikke akkurat sent, for voksne folk...
heheh tidsforskjellen har jeg ikke noe problemer medMentalt kommer jeg ikke over på normaltid før langt uti uka.... Jeg har vært våken siden 5 (ungene sov til 6)
Det er helt i ordenBeklager, las ikke hovedinnlegg, antok bare at det var for gravide.
Ja det er en herlig gjengheheheså bra!
Det er veldig mange koselige jenter her inne..Er glad for at jeg har blitt kjente med flere av dem
![]()
Ja men ekstra trøtt pga klokkestillingaklokka er jo bare halv 10 jo![]()
Mer gøy enn spennendeSå spennende!!! lykke til!
Får håpe han legger seg sammen med deg og ikke går en time med hunden først..
Det er jo forståelig. Men syns jo det er morro at du er her sammen med oss... spennende å følge og høre hvordan det går med deg og svangerskapet.Jeg er for det meste her og litt inne på termin-sidene..
heheh tidsforskjellen har jeg ikke noe problemer med
hvorfor står du opp 5??