Den har vært fin, hvordan har din vært?God kveld jenter!!!!
hvordan har helgen hvert??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har vært fin, hvordan har din vært?God kveld jenter!!!!
Sånn er det ikke herJEg kunne nok etterkommet en slik bønn jeg også, jeg er bare overrasket over at den kom, på et vis. Rett og slett fordi "hypen" i alle fall i min oppvekst var å LAGE mer enn å HA
Så koselig!Hei på deg.
Den har vært fin.
Vært på besøk hos mamma i dag![]()
hehe "bare og bare" duBare og komme det![]()
Ja, men jeg bryr meg ikke om henne. Jeg bryr meg bare om den som er på 31. plass.![]()
skjønnerSånn er det ikke her![]()
Uff da.Så koselig!
Vi var på halloweenfest i går og bursdag i dag... vanskelig å skjule kvalme for alle sammen.
hater 1.trim
stressende!!Den har vært fin, hvordan har din vært?
hehe "bare og bare" du![]()
God kveld. Har koset meg med familien og de som har vært her inne... syns vi har fått skravlet mye i helgen. Syns jeg har blitt litt bedre kjent inne på bv sånn generelt. Ikke hver dag jeg beveger meg ut fra denne trådenGod kveld jenter!!!!
det kommer og går i bølger.. Også er det enkelte lukter og smaker som får meg til å brekke megUff da.
Er du veldig kvalm?
Som det også står beskrevet i hovedinnlegget i denne trådenGreia er at du trenger ikke være gravid for å være med oss her. Flere av oss er prøvere. som PRØVER på 2015 baby (og noen av oss hang tidliger ei felles 2014 da vi prøvde på det,,,)
heheheGod kveld. Har koset meg med familien og de som har vært her inne... syns vi har fått skravlet mye i helgen. Syns jeg har blitt litt bedre kjent inne på bv sånn generelt. Ikke hver dag jeg beveger meg ut fra denne tråden![]()
Som det også står beskrevet i hovedinnlegget i denne tråden
Åh, skjønnerGreia er at du trenger ikke være gravid for å være med oss her. Flere av oss er prøvere. som PRØVER på 2015 baby (og noen av oss hang tidliger ei felles 2014 da vi prøvde på det,,,)
Burde legge meg snart kjenner jeg...
Husker det litt for godt.det kommer og går i bølger.. Også er det enkelte lukter og smaker som får meg til å brekke meg![]()
Så tidligBurde legge meg snart kjenner jeg...
hehehe ja. Men jeg får tidlig UL på onsdag.. Da er jeg 7 uker på vei.. hvis alt går bra da kan det være at jeg begynner og fortelle det til familien.Husker det litt for godt.
Får håpe det ikke blir for ille, og gir seg fort