Felles skravle 2015

Ja, men jeg bryr meg ikke om henne. Jeg bryr meg bare om den som er på 31. plass. :p

Hehe, vi har alle våre strategier

Klatrer hun, så trykker hun jo oss som hun passerer, nedover. Og da er det en mindre mellom meg og 31. plass

Annonym vil ha flest mulig IN.NLEGG mellom seg og 31. plass, jeg vil ha flest mulig PLASSER mellom oss, og du har bare fokus på 31. plass at all :)

Den har vært fin, hvordan har din vært?
stressende!! :P
gleder meg til alle vet at jeg er gravid.. da trenger jeg ikke kommer med masse unnskyldninger lenger om hvorfor jeg ikke lenger kan ta ett glass vin til maten osv :P

God kveld jenter!!!!
hvordan har helgen hvert??
God kveld. Har koset meg med familien og de som har vært her inne... syns vi har fått skravlet mye i helgen. Syns jeg har blitt litt bedre kjent inne på bv sånn generelt. Ikke hver dag jeg beveger meg ut fra denne tråden :D

God kveld. Har koset meg med familien og de som har vært her inne... syns vi har fått skravlet mye i helgen. Syns jeg har blitt litt bedre kjent inne på bv sånn generelt. Ikke hver dag jeg beveger meg ut fra denne tråden :D
hehehe :D så bra!
Det er veldig mange koselige jenter her inne.. :D Er glad for at jeg har blitt kjente med flere av dem :D

Greia er at du trenger ikke være gravid for å være med oss her. Flere av oss er prøvere. som PRØVER på 2015 baby (og noen av oss hang tidliger ei felles 2014 da vi prøvde på det,,,)
Åh, skjønner :) (så at du hadde svart meg nå) :) men da er jeg her også da ;)

Back
Topp