Felles skravle 2015

Ja hun bør ha mer enn 54 innlegg ned til 31 plassen om hun skal være sikker på å være med :) hun var jo over oss en periode, så skravle det kan hun.
Jobber som bare det jeg :) Ikke langt fra 29 til 31 heller. Utrolig kjipt å ligge på 31. plass når det er trekning!

Det blir stadig rekruttert. Men mye i private meldinger. Det er derfor det er ganske ulik aktivitet på de ulike terminforumene etter hvert. Noen flytter nesten helt over på FB. Jeg liker det ikke, det burde ikke være sånn at alle skal vite ens fulle navn.
Enig. Så kjedelig at de flytter. Går jo utover dynamikken i gruppa. Slik hadde vi det på fb da frøkena ble født. Noen som dannet ny gruppe for det var enkelte de ikke likte. Så da ble det bare noen få igjen og mange som ikke var aktive. Ble tilslutt at gruppa døde helt. De hadde en sånn kun 35 stk regel på den nye... så man måtte sitte i kø for å komme inn. Det nektet jeg å gjøre så slettet meg istedet etter en liten stund.

Jobber som bare det jeg :) Ikke langt fra 29 til 31 heller. Utrolig kjipt å ligge på 31. plass når det er trekning!

Hvis man har nesten riktig antall innlegg så blir det ganske surt ja.

Enig. Så kjedelig at de flytter. Går jo utover dynamikken i gruppa. Slik hadde vi det på fb da frøkena ble født. Noen som dannet ny gruppe for det var enkelte de ikke likte. Så da ble det bare noen få igjen og mange som ikke var aktive. Ble tilslutt at gruppa døde helt. De hadde en sånn kun 35 stk regel på den nye... så man måtte sitte i kø for å komme inn. Det nektet jeg å gjøre så slettet meg istedet etter en liten stund.
Gud så unødvendig :/

Det er jo bare å begrense hva de kan se på fb.
Men som sagt, godt vi er forskjellige:)

Du kan ikke fjerne navnet ditt og profilbildet ditt. Jeg kan ikke hete "Lykkeliten_86" på FB gruppen. :p Poenget mitt er at det finnes MYE informasjon om meg på Google, pga jobben min. Så om man får vite mitt fulle navn, så hjelper det ikke at jeg har lukket FB-profil.

Oh my.

Ja. Enda en grunn til at man burde ha noen som modererer når man er mange som ikke kjenner hverandre. Voksne damer er ikke nødvendigvis bedre enn ungdommer.

Jeg blir lei meg om jeg faller ned til 31. iallefall :p Jeg har jo over 1200 innlegg nå!

Ja, du får holde deg innafor. Det er ikke så mange dagene igjen. Vi får se om det blir kamp nå da, hvis det er 31 som har bestemt seg for å være på listen, så blir det nok kanskje litt kjør på slutten.

Jeg slutter faktisk aldri å bli overrasket over voksne mennesker.. Er så mye rart som skjer/folk gjør
Var det at de ble irritert på at enkelte på pekte bilder av de andre babyene og påpekte hva de gjorde feil. Eller var litt utidige i måten det ble sagt på. Feks da ei la ut bildet av barnet som satt så fornøyd i bilstolen sin. Skjønte vi at det kom til å komme reaksjoner pga bilstolen var fremover vendt. De gikk totalt på person angrep av damen med bildet. Hun fikk beskjed om at hun ikke var skikket til å være mor og hun burde vært annmeldt til barnevernet. Syns ikke det var helt riktig måte å si at det kunne være farlig for barnet å sitte med kjøreretningen på.

Oh my.

Ja. Enda en grunn til at man burde ha noen som modererer når man er mange som ikke kjenner hverandre. Voksne damer er ikke nødvendigvis bedre enn ungdommer.
Var god blanding. Men uansett ikke greit. Veldig kjekt og være her så noen kan stramme inn tøylene litt i enkelte diskusjoner.

Var god blanding. Men uansett ikke greit. Veldig kjekt og være her så noen kan stramme inn tøylene litt i enkelte diskusjoner.

Ja. Det trengs, folk føler seg mye tøffere bak tastaturet. De snakker jo mye styggere til hverandre på nettet, enn man ville turt i virkeligheten.

Er det fb snakk enda? :p

Så vidt jeg vet så snakket vi om at vi ønsket å være her og ikke på fb i går.
Tror Lykkeliten mener de som faktisk lager en tråd på terminforumet for å fortelle at de har lagd gruppe på fb og at de skal ta kontakt for å bli lagt til og sånn. De som skal rapporteres. Det er de som ødelegger og får mange til å flytte.. Kjempe triste saker. Liker meg på bv, jeg!

Back
Topp